in

Tata przebrał 4-letnią córkę za księżniczkę i włączył kamerę. Gdy zaczęła śpiewać, skradła mi serce!

W ubiegłym tygodniu przedstawiliśmy Wam 4-letnią Claire Ryann, która podbiła internet, śpiewając ze swoim tatą klasyk Disneya „Masz we mnie przyjaciela.”. Ale to nie jest jedyny wspaniały film na YouTube tego duetu.

Claire i jej tata uwielbiają śpiewać razem, a ich występy oczarowały już miliony osób. Na poniższym nagraniu, Claire jest ubrana w kostium księżniczki i razem ze swoją rodziną odwiedza zamek. Dziewczynka śpiewa utwór pt. „Opowieść stara jak świat” z filmu „Piękna i Bestia”, podczas gdy jej mama i tata tańczą razem ze sobą. Ale to co w klipie przyciąga największa uwagę, jest właśnie przesłodki głos małej Claire!

Jeśli występ uroczej Claire Ci się spodoba, koniecznie podziel się nim z przyjaciółmi na Facebooku!