in

Jurorzy byli sceptyczni gdy mała ujawniła swój stres. Ale jej głos szybko zmienił ich nastawienie!

Mimo iż to nie był pierwszy występ Angeliki Hale na scenie Amerykańskiego Mam talent, dziewczynka nadal była trochę zestresowana.

Odważna 9-latka po raz drugi zajęła scenę i zrobiła prawdziwe show, śpiewając utwór „Girl on Fire” Alicii Keys, którego nikt z widowni nigdy nie zapomni.

Dla małej Angeliki wyzwania nie są obce. W wieku czterech lat miała poważne zakażenie nerek – wymagany był przeszczep. Całe szczęście jej matka była w stanie oddać jedną z nich, a operacja przebiegła pomyślnie.

Teraz Angelica chce wykorzystać swoją szansę w programie Mam Talent, aby wypromować Szpitale dla Dzieci, a zwłaszcza Children’s Healthcare of Atlanta, gdzie otrzymała leczenie. Uzdolniona mała dama chce pomagać potrzebującym i zbierać dla nich pieniądze. Dlatego też ten występ był dla niej tak emocjonalnym przeżyciem. Jurorzy byli pod tak wielkim wrażeniem, że musieli wcisnąć złoty przycisk, przenosząc tym młodą damę od razu do półfinału.

Obejrzyj jej występ poniżej i daj znać co o nim myślisz w sekcji komentarzy na Facebooku!