in

5 latka usiadła za perkusją i uniosła ręce. Gdy zaczęła się piosenka nie mogłam wyjść z podziwu!

Nauka gry na instrumencie to nie taka prosta sprawa. Niektórzy ludzie spędzają wiele lat próbując opanować nawet cztery najprostsze akordy na gitarze i nadal nie potrafią ich odpowiednio zagrać. To proste – albo masz to w sobie, albo tego nie masz…

Eduarda Henklein Baterista ma zaledwie 5 lat, a opanowała perkusję lepiej, niż niejeden dorosły byłby w stanie osiągnąć to przez całe życie. Kiedy ta drobniutka dziewczynka siada przy swoim zestawie perkusyjnym, aż trudno uwierzyć, że jest w stanie dosięgnąć tych wszystkich talerzy, nie mówiąc już o graniu tak skomplikowanych rytmów. Dziewczynka w zaledwie rok po nauce gry na tym instrumencie, była w stanie opanować niesamowity utwór Van Halena „Jump”, co jest naprawdę imponujące! Widać po jej twarzy, jak wiele radości sprawia jej gra na tym instrumencie. Z pewnością ten instrument będzie ważną częścią jej życia.

Jeśli ta urocza dziewczynka zszokowała Cię swoimi umiejętnościami, koniecznie podziel się artykułem z wszystkimi rodzicami na Facebooku, by zainspirowali tym imponującym występem swoje dzieci!