in

Ta 10-latka zarabia ponad pół miliona w miesiąc. „Będzie mogła przejść na emeryturę w wieku 15 lat”

10-letnia Pixie to dziewczynka, o której usłyszał już cały świat. W ciągu miesiąca potrafi zarobić ponad 560 tys. złotych. Nie ma wątpliwości co do tego, że może być już spokojna o swoje finanse.

„Tak naprawdę będzie mogła przejść na emeryturę w wieku 15 lat” – mówi jej mama.

Sukces 10-latki

Pixie Curtis z Sydney w Australii to dziewczynka, która w wieku 10 lat ma już własną markę zabawek i produktów do włosów. To, co oferuje Fidgets Pixie i Pixie’s Bows, zyskało ogromną popularność i uznanie.

Kwestiami logistycznymi w firmie zajmuje się mama dziewczynki, Roxie. Jest dumna ze swojej córeczki, ponieważ osiągnęła ogromny sukces w tak młodym wieku.

„Najbardziej ekscytującą rzeczą jest dla mnie jej duch przedsiębiorczości, który ma w tak młodym wieku. Osobiście nigdy tego nie miałam, mimo że rodzice wpajali mi do głowy, że muszę odnieść sukces. Dlatego pierwszą pracę w McDonaldzie miałam w wieku 14 lat” – dodaje mama.

Roxy na co dzień pracuje w agencji PR i zachęca swoją córkę do tego, by wymyślała nowe produkty.

Mama chce, aby dziewczynka nie martwiła się o pieniądze. Podkreśla, że jest to jak najbardziej możliwe. W zeszłym miesiącu dziewczynka zarobiła prawie 200 tys. dolarów australijskich (ponad 560 tysięcy złotych) oraz kupiła Mercedesa wartego ponad 265 tys. dolarów australijskich (760 tys. złotych).

„Tak naprawdę będzie mogła przejść na emeryturę w wieku 15 lat” – zaznacza Roxy.

Pixie jest aktywna w mediach społecznościowych. Zapoznaje fanów ze swoimi produktami. Mama dziewczynki podkreśla, że jednocześnie ma ona czas na zabawę i naukę.

źródło: parenting.pl