in

Ten policjant zapomniał wyłączyć kamery, gdy zaczął robić TO… Nie mogłam przestać się śmiać!

Czasem w gąszczu przeróżnych wiadomości przedstawiających relację policji ze społeczeństwem, trudno pamiętać o tym, że policjanci są dokładnie tacy jak my. Są ludźmi. Oni popełniają błędy tak samo jak my. Ale są też bohaterami, którzy poświęcają swoje życie, aby chronić i służyć społeczeństwu.

Pewien policjant z Wydziału Policji Dover w Dover, udowodnił całemu światu, że policjant to też człowiek! Nagranie z jego udziałem obiegło cały świat.

W filmie opublikowanym przez Departament Policji w Dover na ich kanale YouTube, policjant zapomina wyłączyć swojej kamery w radiowozie, po czym odgrywa coś przezabawnego do przeboju Taylor Swift „Shake It Off”.