fot. tiktok @quadmummy
in

W wieku 51 lat została mamą czworaczków. „Czasem jest samotnie i męcząco”

Tracey Britten, 51-letnia kobieta, stała się matką czworaczków. Okrzyknięto ją „najstarszą mamą czworaczków w Wielkiej Brytanii”.

Wychowywanie czwórki dzieci to nie lada wyzwanie, ale Tracey i jej mąż radzą sobie z tym doskonale. Codzienne życie z dziećmi wcale nie jest łatwe, ale brytyjska para stara się cieszyć każdą chwilą, jaką spędzają razem. Wspólnie odkrywają nowe rzeczy, uczą dzieci jak być dobrą osobą i cieszą się z każdego małego osiągnięcia.

Tracey podkreśla, że pomimo swojego wieku, jest w dobrej kondycji fizycznej i umysłowej, co pozwala jej sprostać wyzwaniom, jakie stawia przed nią wychowanie czwórki dzieci. Dzięki temu może cieszyć się macierzyństwem w pełni i zapewnić swoim pociechom najlepsze warunki do rozwoju.

Ogromne wyzwanie

Kobieta skorzystała z metody in vitro. Niektórzy lekarze chcieli, aby zapomniała o tym pomyśle ze względu na swój wiek. Ostatecznie pomogli jej specjaliści z Cypru.

Nikt jednak nie spodziewał się, że Tracey zostanie matką czworaczków… przyszła mama była sparaliżowana.

„Krew odpłynęła ze mnie, powiedziałam „nie ma mowy” i zaczęłam płakać” — zwierzyła się kobieta w rozmowie z portalem „My London News”.

Dziś dzieci mają po cztery lata, a Tracey jest najstarszą mamą czworaczków w Wielkiej Brytanii.

„Mam szczęście, jeśli znajdę godzinę dla siebie. Nawet nie wiem, kiedy ostatnio dzwoniłam do rodziny. Czasem jest samotnie i męcząco” — przyznała mama.

Mimo że niektórzy ludzie mogą wyrażać swoje wątpliwości na temat późnego macierzyństwa, Tracey i jej mąż nie zwracają na to uwagi. Są przekonani, że wiek nie ma znaczenia, a najważniejsze jest to, aby kochać swoje dzieci i poświęcać im czas i uwagę. Dlatego też chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami i zachęcają innych ludzi do tego, aby nie bać się spełniania swoich marzeń i podejmowania wyzwań, niezależnie od wieku.

Tracey i jej mąż udowadniają, że miłość i zaangażowanie w wychowanie dzieci nie zna granic wiekowych. Ich historia inspiruje i pokazuje, że każdy, kto kocha swoje dzieci i chce być dla nich jak najlepszym rodzicem, może osiągnąć sukces, niezależnie od tego, ile ma lat.