in

Poranek tych 10 zabieganych osób, był wyjątkowo ciężki. Nikt nie chciałby być w ich skórze!

Są w wród nas tacy, którzy biegają od rana jak skowronki, rzeźcy i wyspani. Ale chyba większość z nas budzi się trudem, ociąganiem i na wpół przytomna zabiera za poraną rutynę.

Skrajne przypadki nie zyskują pełnej świadomości nawet do wyjścia z domu. Przykłady takich osób widać na poniższych zdjęciach.

1. Temu panu zabrakło cukru do kawy?

2. Poranek po imprezie?

3. Co najpierw kawa czy muesli. A czemu nie razem w ekspresie?

4. Ten facet dopiero w pracy się zorientował

5. „Te ślady zobaczyłam rano w centrum miasta!”

6. Można i tak…

7. Dwa miesiące zapuszczałem brodę i … rano pomyliłem końcówki

8. Jak ciężki poranek musiał mieć ten mężczyzna można sobie wyobrazić

9. Elegancka fryzura

10. W poniedziałek rano…

Źródło i fotografie: difundir