fot. instagram/tara_jayn3
in

Ma w swoim ciele 2 kg implantów. Mówi o sobie „ludzka lalka”

32-letnią kobietę okrzyknięto „żywą lalką Barbie”. Sama mówi o sobie „ludzka lalka”. Jej wygląd wciąż wywołuje niedowierzanie. Choć ma na swoim koncie już mnóstwo operacji, planuje kolejne.

Kobieta ma już w swoim ciele… dwa kilogramy implantów. Lekarze z Australii odmawiają jej dalszego wykonywania zabiegów, dlatego 32-latka zwraca się z prośbą o ich przeprowadzenie do europejskich chirurgów.

Metamorfoza, o której zrobiło się głośno

Jayne McConachy, czyli Tara Jayne, uwielbia pokazywać się w sieci. Kobieta stała się „żywą lalką Barbie”, jednak na co dzień jest… pielęgniarką. 32-latka uzależniła się od operacji plastycznych i na obecną chwilę nie jest w stanie zrezygnować z podejmowania kolejnych kroków diametralnie zmieniających jej ciało.

Pierwsze operacja plastyczna Jayne miała miejsce 11 lat temu, gdy kobieta była 21-latką.

„Żywa lalka Barbie” pojawiła się w programie „Botched”, który skupia się na ofiarach nieudanych operacji plastycznych. 32-latka mówiła podczas jednego z odcinków, że źle zrobiono jej implanty piersi.

Pielęgniarka uważa, że ma już w swoim ciele ok. dwóch kg implantów, ale nie zamierza przestać poddawać się operacjom. Lekarze jednak nie chcą zgadzać się na jej prośby.

Tylko spójrzcie, jak Jayne wyglądała kilka lat temu:

Na operacje plastyczne kobieta przeznaczyła już ok. 400 tys. złotych. Teraz planuje kolejne powiększenie swoich piersi, mimo iż wykonano jej już pięć tego typu zabiegów. Warto podkreślić, że waga pielęgniarki obecnie wynosi 43 kg.

„Chcę po prostu wyglądać tak, jakby wyretuszowane zdjęcie ożyło. Cały czas myślę o tym, by moje piersi były jeszcze większe” – mówiła w serialu „Mirror Mirror”.

Kobieta uwielbia zmiany i nie może pogodzić się z tym, że lekarze nie chcą jej już wykonywać żadnych zabiegów.

„Jeżdżę do Europy, gdzie z chęcią biorą ode mnie pieniądze, ale z powodu lockdownów musiałam wstrzymać się na jakiś czas” – przyznała.

32-latka nie przejmuje się tym, co myślą o niej inni. Jest szczęśliwa, gdy może cały czas zmieniać swoje ciało.

Źródła: popularne.pl, plotek.pl, kobieta.interia.pl