in

Odkryła, że mąż ją zdradza. Gdy chwilę później wysłała mu smsa ze zdjęciem, gorzko pożałował

Kiedy żona odkryła, że mąż ją zdradza, wiedziała, że nie może tego tak zostawić. Bardzo cierpiała, ale nie zamierzała leżeć w łóżku i płakać. Postanowiła się zemścić i sprawić, żeby ukochany pożałował. Miała pewien plan – kiedy go zrealizowała, wysłała mężczyźnie wiadomość z załączonym do niej zdjęciem. Chcielibyśmy zobaczyć jego minę, kiedy ją odczytuje!

Zdradził ją, więc postanowiła się zemścić

Zdradzona kobieta zaskoczyła wszystkich pomysłowością. Podzieliła się swoją historią w sieci i szybko zdobyła serca internautów. To po prostu niewiarygodne!

“Kochany mężu, zanim wrócisz ze swojego wyjazdu w interesach, muszę Ci o czymś powiedzieć. Wolę, żebyś dowiedział się o tym już teraz niż dopiero po powrocie. Miałam małą stłuczkę, gdy wjeżdżałam na nasz podjazd” – zaczęła kobieta.

Później przekazała mężowi, że nic jej się nie stało, więc nie musi się martwić. Po prostu w trakcie powrotu ze sklepu pomyliła pedały – zamiast zahamować dodała gazu.

“Brama nieco się wygięła, ale na pewno dasz radę to naprawić. Mój samochód na całe szczęście jest raczej nieuszkodzony – zatrzymał się na Twoim aucie” – informuje.

Ten samochód był największym marzeniem jej męża i bardzo długo się o niego starał.

“Tak, wiem, że marzyłeś o nim przez kilka lat i odkładałeś na nie wszystkie nasze oszczędności, ale jestem pewna, że pozbierasz się po tej stracie” – pisze dalej zdradzona żona.

Na koniec dodała, że na pewno wybaczy jej ten mały incydent i wymaże go z pamięci.

“PS. Dołączam zdjęcie. PS2. Twoja dziewczyna zadzwoniła dzisiaj, pytając o Ciebie” – kończy.

Trzeba przyznać, że kobieta dobrze to rozegrała – jej mąż na pewno pożałował swojej decyzji!