in

Chciał włamać się do domu 78-latki – ma nauczkę do końca życia. Reakcja staruszki mrozi krew w żyłach.

Domy seniorów wciąż są najbardziej łakomym kąskiem dla rabusiów. Każdego dnia mamy do czynienia z sytuacjami, w których ktoś starszy został okradziony lub oszukany. Również i w tym przypadku włamywacz z pewnością miał nadzieję, że jeśli obierze sobie za cel dom 78-letniej staruszki, wszystko pójdzie jak z płatka. Nie spodziewał się jednak czegoś takiego.

To, co zrobiła ta babcia, szybko odbiło się głośnym echem wśród internautów. Aż ciężko uwierzyć w to, że miało to miejsce naprawdę.

Włamanie do domu 78-latki

Staruszkowie wśród włamywaczy uchodzą za najłatwiejsze i najmniej groźne ofiary. Pewna kobieta pokazała jednak, że wcale tak nie musi być i że nie każde włamanie kończy się tak samo. Czasem włamywacz może sam się zacząć bać… 78-latki!

Sandy przebywała sama w swoim domu w Spanaway w Seattle. W pewnej chwili usłyszała hałas dobiegający z dworu, a jej pies zaczął szczekać. Przerażona staruszka podeszła do drzwi, aby sprawdzić, co takiego się dzieje.

„Otworzyłam drzwi i zaledwie metr przede mną stał mężczyzna. Patrzyliśmy na siebie przez kilka sekund, a on szybko odwrócił się na pięcie, żeby się odsunąć. Powiedziałam: „O nie, nie waż się. Nie ruszaj się!”” – mówi Sandy w rozmowie z KIRO-TV.

78-latka była pewna, że włamywacz nie zdoła już jej okraść, ale za wszelką cenę chciała go zatrzymać. Wiedziała, że jeśli nie uda się z jej domem, okradziony zostanie ktoś inny.

„Chwyciłam za strzelbę. Wycelowałam w niego i powiedziałam, żeby został tam, gdzie jest. Powiedziałam mu, żeby zszedł na dół. Poszłam za nim i miałam go na muszce, dopóki nie przyjechała policja” – tłumaczyła dalej Sandy.

Kiedy policja przyjechała na miejsce, mężczyzna stwierdził, że wcale nie chciał okraść kobiety. Został jednak natychmiast aresztowany.

Internauci nie mogą się nadziwić reakcji dzielnej staruszki. Trzeba przyznać, że pokazała na co ją stać!

Źródło: Newsner