in

Wojciech Glanc ostrzega Polaków, podał dokładną datę. „Padną pierwsze strzały”

Wojciech Glanc to jeden z najbardziej znanych jasnowidzów w naszym kraju. Co tym razem ma nam do przekazania? Jego wizja wywołuje ciarki na ciele. Niebawem może stać się coś bardzo złego…

Wizjoner jest zdania, że lada moment czeka nas konflikt zbrojny, w którym wezmą udział Rosja i Chiny. Podał dokładną datę.

Wstrząsająca przepowiednia

Jasnowidz nie od dziś szokuje nas swoimi wizjami, jednak ta bez wątpienia należy do najbardziej przerażających. Sytuacja na Ukrainie stała się ogromnym powodem do zmartwień. Wojciech Glanc uważa, że te obawy jak najbardziej mają rację bytu.

Przekazał, że za 21 dni lub 21 lutego stanie się coś, co sprawi, że już nic nie będzie takie samo. Rozpocznie się konflikt zbrojny. Zaczną padać strzały i mogą też zostać wystrzelone rakiety. Wszystko to będzie związane z Władimirem Putinem.

„Obawiam się, że to chodzi o datę (…) chodzi o krwawą datę. Będzie jakaś prowokacja, stan zagrożenia (…) Cały czas mam jednak mimo wszystko mam przekonanie tej postaci, która chroni gdzieś, osłania tę wschodnią granicę (…) 21, krwawa data, mam wrażenie, że huknie 21-go (…) padną pierwsze strzały, pierwsza bomba, pierwsza rakieta” – opisuje.

Jednocześnie jasnowidz podkreślił, że polski rząd doskonale wie o tym, że jesteśmy w niebezpieczeństwie, ale nie chce straszyć obywateli. Kluczowe w tym konflikcie mają okazać się dla nas Chiny. Podczas igrzysk stanie się coś niespodziewanego.

„Będziemy się coraz bardziej przekonywać, jak bardzo jesteśmy zależni od Chin” – zaznacza Glanc.

Co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzu!