in

Jackowski miał szokującą wizję, stanie się już niebawem. „Smutna ceremonia”

Krzysztof Jackowski po raz kolejny podzielił się swoimi przeczuciami. Jego słowa zazwyczaj nie napawają optymizmem. Jak będzie tym razem?

Co stanie się już niebawem z Putinem? Na co musimy być przygotowani? Znamy szczegóły.

Słynny jasnowidz z nową wizją

Wizjoner z Człuchowa już na samym wstępie skupił się na sytuacji w Ukrainie i tym, co się stanie w życiu prezydenta Rosji.

„Takie dziwne poczucie mnie naszło. Nie rozumiem tego, ale że niebawem Putina czeka smutna ceremonia. Mówię to dosłownie. Jak to poczułem, tak to poczucie mnie zaskoczyło” – mówił Jackowski.

Według jasnowidza Putin myśli o wojsku węgierskim, jeśli chodzi o kwestie pokojowe. Oprócz tego ma czekać na pewną decyzję. Pragnie, by sytuacja jak najszybciej się ustabilizowała i doszło do zakończenia walk w Ukrainie.

Jasnowidz przeczuwa także, że Ameryka już niebawem wycofa się z życia Europy. Zaangażowanie się skończy, a w zamian za to przyjdą myśli o konflikcie w rejonach Bliskiego Wschodu oraz Afganistanie. Według Jackowskiego prezydent Stanów Zjednoczonych czeka na „dwie rakiety”.

„Człowiek ten czeka na sygnał wystrzelenia dwóch rakiet w powietrze. Rakiet, które narobią dużo błysku, dużo światła, dużo strachu. […] Dwie rakiety. Puste, ale widoczne na niebie. Po tych dwóch błyskach raptem zacznie być problem z żywnością i z wieloma innymi rzeczami. Erupcja lęku poniesie się błyskawicznie. W tymże czasie mniej więcej zacznie się drugi punkt zapalny w innym punkcie świata” – przekazuje wizjoner.

Jackowski podkreślił, że jeśli faktycznie tak się stanie, warto zachować zdrowy rozsądek i nie panikować bez powodu.

„Wtedy należy być już bardzo zapobiegliwym, ponieważ nas będzie zjadał strach. I w tym momencie lęku trzeba bardzo rozsądnie myśleć. […] Nie można się poddać lękowi z powodu błysków” – uspokaja.

Co o tym sądzisz? Daj znać w komentarzu!

źródło: kobieta.interia.pl