in

Kupił ślinę z COVID-19 i wlał do napoju szefa. Porażająca historia obiegła całą sieć.

Pewien mężczyzna pracujący w salonie sprzedaży samochodów postanowił zabić swojego szefa. W tym celu kupił ślinę z koronawirusem, po czym dodał ją do napoju, który wręczył pracodawcy.

Kupił ślinę z Covid-19

Jak poinformowało The Sun, w Turcji w ostatnim czasie doszło do bardzo nietypowej próby zabójstwa. Ramazan Cimen, pracownik jednego z salonów samochodowych, uznał, że zabije swojego szefa, Ibrahima Unverdiego.

Zanim doszło do szokujących scen, szef przekazał Ramazanowi 215 000 lir tureckich (ok. 113 tys. zł), które pochodziły z utargu. Pracownik miał je zanieść do biura, ale uznał, że zamiast tego przeznaczy te pieniądze na spłacenie swoich długów.

Pracodawca zgłosił zaistniałą sytuację na policję. Podkreślił przy tym, że dowiedział się od innego pracownika o niecnym planie Ramazana. Kupił on ślinę z COVID-19 za 500 lir tureckich (czyli ok. 260 zł) i dodał do napoju mężczyzny. Całe szczęście, Ibrahim go nie wypił.

“Po raz pierwszy słyszę o tak dziwnej technice zabijania. Dzięki Bogu nie zachorowałem.” – tłumaczy w rozmowie z The Sun Unverdi.

Właściciel salonu samochodowego przyznał, że na tym się nie skończyło. Ibrahim, dowiedziawszy się, że o całej sprawie wie policja i media, wpadł w szał. Zaczął grozić swojemu szefowi:

“Nie mogłem zabić cię wirusem. Następnym razem strzelę ci w głowę.”

Pracownik do tej pory jest poszukiwany przez policję. Postawiono mu zarzuty usiłowania zabójstwa i kierowania gróźb karalnych. Unverdi i jego rodzina zostali objęci ochroną:

“Wolałbym, żeby mnie zabił, niż próbował zarazić wirusem. Moi rodzice mają przewlekłe choroby. Gdyby zaraził mnie koronawirusem, mógłbym przekazać chorobę także moim bliskim. Gdyby do mnie strzelił, przynajmniej byłbym jedynym, który umrze.”

Źródła: popularne.pl, www.thesun.co.uk, wiadomosci.radiozet.pl, www.fakt.pl