in

Była piękną 16-latką i wzięła ecstasy tylko raz. Nie uwierzysz jak wygląda dzisiaj…

Była piękną, pełną radości nastolatką. Miała dużo znajomych z którymi uwielbiała spędzać czas i imprezować. 16-letnia Amy Thomson z Glasgow podjęła jednak decyzję, która zaważyła na całym jej życiu…

Dziewczyna wraz z przyjaciółkami udała się na imprezę.

W trakcie zabawy, ktoś zaproponował im zażycie pewnych kolorowych tabletek.
Podekscytowane wzięły je bez wahania. W końcu to tylko jeden raz, dlaczego by nie spróbować… Jednak skutki okazały się tragiczne.

Złośliwy zespół neuroleptyczny – ciężkie powikłanie które może wystąpić u osób zażywających narkotyki, objawiające się hipertermią, drżeniami mięśniowymi, zaburzeniami połykania, przyspieszoną czynnością serca, przyspieszonym oddechem, zaburzeniami świadomości, kwasicą metaboliczną, śpiączką a nawet zgonem!

Wszystkie trzy dziewczyny źle zniosły ten „wyskok” jednak tylko u Amy doszło do nieodwracalnego uszkodzenia mózgu.
Utraciła wszystkie dotychczas nabyte umiejętności. Nie mogła mówić, chodzić. Do dziś porusza się na wózku inwalidzkim.
 
Pamiętajcie, że nigdy nie wiadomo co zawierają narkotyki z nieznanego źródła.
80% tabletek ecstasy będących w obiegu wcale nie zawiera MDMA. Dlatego po co ryzykować swoje zdrowie i życie dla jednego wybryku? Bądźmy rozważni, nie sięgajmy po to świństwo jakim są narkotyki. Ostrzegajcie swoich znajomych i przyjaciół, udostępniajcie ten post wszędzie gdzie się da!
 
Na filmiku poniżej możecie zobaczyć sami czym to może się skończyć.