Zdjęcie ilustracyjne freepik.com
in

Rozwiedli się po 19 latach. Zaraz po tym mąż wysłał byłej żonie poruszającą do łez notatkę…

Rozwody stają się koniecznością w przypadku, kiedy zaczyna się nie układać w związku. Z tym trudnym wydarzeniem borykają się nie tylko małżonkowie, ale także niewinne osoby, jakimi są na przykład ich dzieci. Jedna z nastolatek z Teksasu postanowiła podzielić się taką historią na portalu społecznościowym.

Po upływie 19 lat od ślubu jej rodziców, usłyszała przykrą wiadomość – postanowili się oni rozwieść. Nastolatka nie wiedziała do końca, co było powodem rozpadu ich małżeństwa.

17 – letnia Morgan Lynn umieściła na Twitterze dwa, proste zdjęcia przedstawiające, co działo się miedzy jej rodzicami zanim rozwód został doprowadzony do końca. Nie widać na nich kłótni czy zdrady, ale kochające się małżeństwo. Historia jej rodziny zyskała dzięki temu duży rozgłos.

„Wierzę, że na tych fotografiach widać prawdziwą miłość.” – Powiedziała Lynn w jednym z wywiadów.

„Moi cudowni rodzice, po wielu latach małżeństwa właśnie dzisiaj się rozwiedli”. – napisała na portalu Lynn.

Ale to nie koniec… Po rozwodzie stało się coś niespodziewanego…

„Mój ukochany tata przysłał mamie kwiaty i to te, które najbardziej lubi” – dodała. W bukiecie była załączona winietka z chwytającym za serce wyznaniem.

„Na zawsze będę Twój” – Wyznał Jason swojej ukochanej, ale byłej już wtedy żonie.

„Podczas małżeństwa zdarzało się mojej mamie mieć złe dni i wtedy tata wysyłał jej kwiaty na poprawę humoru…i po tym zdarzeniu wiem, że będzie to robił nadal”. – dorzuciła Lynn.

Jest to piękna historia, która pokazuje, że pomimo różnych zmian i zawirowań w życiu, relacje z ważnymi dla nas ludźmi na zawsze zostaną takie same. Nie każde uczucie musi przecież wygasnąć. Rodzice Lynn są tego najlepszym przykładem.

Źródło: littlethings.com