in

Ta papuga potrafi zrobić 20 sztuczek w 2 minuty. Ciężko w to uwierzyć, ale nagranie nie kłamie!

Utalentowana papuga Cutie może wykonać 20 trików w ciągu zaledwie dwóch minut. Tymczasem mój kot nie był w stanie ogarnąć nawet swojego nowego drapaka.

Cóż… nie każdy może być zwycięzcą, ale ta słodka papużka na pewno jest, w końcu bije rekordy świata!

Chciałabym pokazać to mojemu kotu i go zainspirować, ale obawiam się, że on tylko pomiałczy by dać mu kolejną michę do zjedzenia i pójdzie dalej przespać cały dzień 😀

Zobaczcie, jak genialne sztuczki wykonuje ta papuga!