fot. ig @ourmusicalfamily_
in

5-latek grający na pianinie poruszył już całą sieć. „Nigdy nie miał żadnej lekcji”

Każde dziecko jest unikalne i ma swoje własne zainteresowania, które niejednokrotnie ulegają zmianie co kilka miesięcy. Zdarza się jednak, że pasja pielęgnowana od najmłodszych lat zostaje na całe życie.

W przypadku tego 5-letniego chłopca bez wątpienia można mówić o prawdziwym talencie… Gdy tylko usłyszysz, jak gra na pianinie, wzruszysz się do łez!

Talent chłopca

Gra na pianinie potrafi uspokoić i poruszyć serce. To ciężka umiejętność, którą tylko ludzie obdarzeni talentem potrafią wykonywać z gracją i niezwykłym kunsztem.

Ten 5-letni chłopiec jest doskonałym przykładem na to, że nawet w bardzo młodym wieku można stworzyć coś naprawdę pięknego. Bez wątpienia zostanie on wielkim pianistą w przyszłości!

Mama podzieliła się nagraniem ze swoim synkiem w roli głównej. Wyjaśniła, jak wyglądała droga chłopca do tego, by zagrać tak pięknie:

„To nasz syn Max. Ma 5 lat. Nigdy nie miał żadnej lekcji pianina. Tylko krótkich lekcji z tatą. Improwizował na pianinie odkąd skończył 2 latka. Gra ze słuchu, nie zna nut. Wiele osób pytało na kogo patrzy, gdy gra. Na niemal wszystkich nagraniach patrzy na swoją mamę. Wielu pyta dlaczego… Moje serce mówi mi, że to dlatego, że lubi tę więź gdy gra. To coś co kocham. Napisał i zagrał ten utwór wczoraj przed pójściem spać. Poprosiłam o spokojną melodię. Dostałam to, o co prosiłam. Nasz słodki Max gra z serca. Jesteśmy wdzięczni, że mamy dom wypełniony jego piękną muzyką”.

Obejrzyj niezwykłe nagranie poniżej!