fot. instagram/simonesilva819
in

Tak 7-latka uczciła zmarłą mamusię. Nagranie wyciska łzy z oczu

Na siódmych urodzinach Vallentiny Vaz da Silva wydarzyło się coś niezwykłego i wzruszającego. Goście, którzy przybyli na przyjęcie, nie spodziewali się, że będą płakać ze wzruszenia. Właśnie tuż po zdmuchnięciu świeczek z tortu, mała dziewczynka podjęła wyjątkową decyzję, która uczyniła wszystkich obecnych na przyjęciu bardzo wzruszonymi.

Niezwykły gest siedmiolatki

Kilka miesięcy wcześniej, przed siódmymi urodzinami Vallentiny, jej matka zmarła po długiej chorobie. Była to dla dziewczynki i jej rodzeństwa ogromna stratą, ponieważ zostali osieroconymi przez swoją ukochaną mamę.

„Mój zięć przygotował małe przyjęcie. Moim zadaniem było przygotowanie odpowiedniego kostiumu anioła. Przed rozpoczęciem rodzinnego spotkania Vallentina poprosiła o zdjęcie swojej matki. Podałam je, a ona schowała fotografię do sukienki. Wszyscy myśleli, że chce po prostu w ten sposób poczuć obecność matki. Widziałam, że była bardzo smutna” – wyjaśniła babcia jubilatki Simone Silva, jak dowiadujemy się dzięki Alateia.

Vallentina postanowiła w dniu urodzin zrobić coś niezwykłego. Wyjęła zdjęcie swojej mamy spod sukienki i ukroiła pierwszy kawałek tortu, który miał być hołdem dla zmarłej.

Babcia dziewczynki wyjaśniła mediom, że na urodzinowym przyjęciu Vallentina wybrała motyw anioła jako hołd dla swojej zmarłej matki. Był to bardzo wzruszający moment, który wzbudził wiele emocji wśród wszystkich obecnych. Vallentina pokazała, jak bardzo tęskni za swoją mamą i jak bardzo jest jej brak odczuwalny w jej życiu.

Te piękne gesty Vallentiny pokazują, jak silna jest ta mała dziewczynka i jak ważne jest dla niej pamiętanie o swojej mamie. Jej miłość do niej przetrwała po jej śmierci i będzie z nią zawsze. Vallentina jest wzorem siły i odwagi dla innych dzieci, które muszą zmagać się z podobnymi stratami i trudnościami w życiu.

Podziel się tym niezwykłym nagraniem z innymi!

Źródło: www.rmf.fm