in

Oburzył ją zakaz w zaproszeniu ślubnym od kuzyna. „Czuję, że to przesada”.

Nie ma wątpliwości co do tego, że dzień ślubu jest jednym z najważniejszych dni w życiu człowieka, dlatego para młoda pragnie, aby wszystko było jak z bajki. Niejednokrotnie wiąże się to z ustalaniem wymagań dla gości, które niekoniecznie się im podobają.

Pewna internautka dostała zaproszenie na ślub, w którym widniał zakaz palenia papierosów. Kobieta nie mogła uwierzyć własnym oczom. Czegoś takiego jeszcze nie widziała.

Nietypowe zaproszenie na ślub

Na portalu mumsnet.com pojawił się wpis, któy od razu przykuł uwagę każdego. Użytkowniczka Busholive postanowiła podzielić się swoim doświadczeniem związanym z zaproszeniem na ślub. Jej kuzyn i kuzynka mieli specjalne wymaganie dla wszystkich gości…

„Mój kuzyn wkrótce bierze ślub i zaproszenia na tę uroczystość zawierają prośbę, aby goście nie palili papierosów na obszarze kościoła i miejsca, w którym odbędzie się przyjęcie weselne. Nie zamierzam w związku z tym wszczynać awantury, po prostu czuję, że to przesada.” – zwierza się kobieta.

Jak się okazało, mnóstwo internautów nie widziało w tym nic oburzającego, a wręcz przeciwnie – uważali oni, że to bardzo dobry pomysł.

„Wspaniała idea.”

„Czy to naprawdę konieczne, aby kręcić się dookoła kościoła, wypuszczając dym z fajki?”

„Skoro ludzie mogą organizować wesela pozbawione dzieci, dlaczego innym nie wolno przygotowywać przyjęć, na których obowiązuje zakaz palenia?”

„Bardzo dobrze, moja siostra zmarła na raka płuc, pozostawiając troje dzieci.”

Znaleźli się też tacy, którzy stwierdzili, że tego już za wiele.

„”Myślę, że powstrzymywanie ludzi od palenia na zewnątrz jest śmieszne.”

„Nie wiem, dlaczego ludzie zakładają, że niedopałki papierosów będą porzucane na ziemi.”

„Gdybym wciąż palił, odrzuciłbym zaproszenie z tego powodu – właściwie, nawet jako osoba niepaląca, wciąż czułbym pokusę, aby odrzucić zaproszenie, tylko dlatego, że wkurza mnie, kiedy ludzie wprowadzają zakazy z takiego nieistotnego powodu.”

„Założę się, że na miejscu będzie pusto”

A Wy? Co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzu!

Źródło: mumsnet.com