fot. tiktok/shaf_backupaccount321
in

Chciała przyrządzić posiłek w mikrofali. „Najbardziej rozdzierający ból w moim życiu”

Shafia Bashir, 37-letnia kobieta, niestety stała się ofiarą nieudanego trendu na TikToku, gdy postanowiła przygotować jajko w koszulce za pomocą mikrofalówki. To, co miało być zabawnym eksperymentem kulinarnym, szybko przekształciło się w tragiczne zdarzenie, skutkujące poważnymi poparzeniami połowy jej twarzy. Ból, którego doświadczyła, okazał się najbardziej rozdzierającym w jej życiu.

Kolejny niebezpieczny trend

TikTok, popularna platforma mediów społecznościowych, stała się źródłem licznych trendów i wyzwań, które zdobywają ogromną popularność wśród użytkowników. Niestety, niektóre z tych trendów są nie tylko kontrowersyjne, ale także niebezpieczne dla osób, które je podejmują.

Takie trendy nie zawsze kończą się dobrze, tak jak to było w przypadku Shafii. Przygotowując jajko w koszulce, nieświadoma ryzyka, zdecydowała się na użycie mikrofalówki.

W momencie, gdy Shafia wyciągnęła z urządzenia przyrządzone jajko, nieoczekiwanie doświadczyła wybuchu, który spowodował oparzenie połowy jej twarzy.

Shafia Bashir podzieliła się swoją historią, aby przestrzec innych przed podobnymi niebezpieczeństwami. Przypomina, że zawsze warto być ostrożnym i przestrzegać zaleceń dotyczących używania sprzętu kuchennego, aby uniknąć wypadków i urazów.

„Po prostu nie chcę, żeby ktokolwiek przez to przechodził… To był najbardziej rozdzierający ból w moim życiu. To był dla mnie przerażający czas. Byłam w absolutnej agonii” – ostrzega 37-latka, cytowana przez portal independent.co.uk.

@shaf_backupaccount321 #CapCut Recovered from my poached egg accident fully rejuvenated thanks 2 all that was there for me 💋🥰😊😘😉💯🔥😜👊 #boltonnews#burn #browntiktok #rejuvanate #manchester #shafiabashir ♬ original sound – tatamsounds

Podziel się tą historią z innymi!