in

Ciężko uwierzyć w to, co dzieje się teraz w Tatrach – to nagranie będzie przestrogą dla każdego.

Nagranie, które pokazuje, jak wygląda wyprawa w Tatry w tym roku, może co niektórych zszokować. Takiego widoku się nie spodziewaliśmy. Gdy tylko filmik pojawił się w sieci, natychmiast przykuł uwagę każdego. Aż ciężko uwierzyć, że to się dzieje naprawdę.

Być może będzie to przestroga dla wszystkich, którzy nie lubią wcześnie wstawać. Jak się okazuje, wyruszenie na szlak bardzo wcześnie w tym wypadku to niemal konieczność.

Niewiarygodne nagranie z Tatr

Nagranie pojawiło się m.in. na facebookowym profilu Konrada Przebindowskiego, który publikuje zdjęcia ze swoich podróży oraz na grupie Tatromaniacy. Na filmiku możemy zobaczyć, jak wielka jest kolejka na szlaku prowadzącym na Rysy. Sznur ludzi zdaje się nie mieć końca.

„Dolina Żabia Mięguszowiecka (szlak na Rysy) 28.07.2020 „okno pogodowe” w Tatrach. Ten film powinien dać do myślenia wszystkim, którzy wybierają się w góry na spontan i zbyt późno. Wstaliśmy z przyjaciółmi o 3:50. Dlatego do łańcuchów nie staliśmy w ogóle, a byliśmy tam między 7-8 rano. Film z naszego zejścia, kilkaset osób w kolejce o godzinie 12:00” — napisał Konrad Przebindowski pod nagraniem.

Wielu Polaków planuje spędzić wakacje w tym roku właśnie w polskich górach. Chcą zadbać o swoje bezpieczeństwo i nie planować wyjazdów zagranicznych. Jak się jednak okazało, skutkuje to ogromnymi kolejkami, a liczba turystów we wszystkich miejscach wypoczynkowych w naszym kraju jest naprawdę ogromna.