in ,

Ten facet schudł 127 kilogramów. Gdy zobaczysz jak wygląda dziś, nie uwierzysz własnym oczom!

Poznajcie historię tego mężczyzny, którego waga wynosiła aż 220 kg… Przeszedł metamorfozę i dzisiaj jest nie do poznania!

45-letni Dave Lancaster postanowił dwa lata temu, że zrobi wszystko, aby schudnąć. I w żadnym wypadku nie chodziło tu o wygląd, a raczej o liczne problemy zdrowotne związane z wagą.
Mężczyzna nosił rozmiar 8XL, borykał się z cukrzycą, wysokim ciśnieniem i bólem stawów.

„Czasem nie byłem nawet w stanie wyjść z domu, chodziłem jedynie do pracy, odizolowałem się od każdego, kto kiedyś był moim znajomym.” – wyznał Dave.

Dave przez całe życie walczył z otyłością i usilnie próbował schudnąć – bez skutku. Jednak w 2016 roku postanowił, że spróbuje jeszcze raz, tylko w innych miejscach. Innymi metodami. Zapisał się do miejscowej grupy Slimming World. Od tamtej pory jego życie wywróciło się o 180 stopni.

,,To był dla mnie ogromny szok, kiedy stanąłem na wadze i okazało się, że ważę prawie 20 kg mniej.”

W końcu uświadomił sobie, że najważniejszą przeszkodą, jaką musi pokonać, aby schudnąć, są jego nawyki żywieniowe. Zazwyczaj jadał w restauracjach. Teraz postanowił nauczyć się gotować. Szybko odkrył, że w domu może cieszyć się jedzeniem tak smacznym jak na mieście, ale na pewno o wiele zdrowszym.

Dave jadł coraz więcej owoców i warzyw. Przynajmniej raz dziennie szedł na spacer. Początkowo przechadzał się między ławkami, żeby usiąść, kiedy się bardzo zmęczy.

Dziś, po dwóch latach ciężkiej pracy, jego aktywność jeszcze poszła w górę. Teraz mężczyzna nie korzysta już z samochodu, tylko idzie na trzykilometrowe spacery. Jego waga wynosi 92 kg, a problemy z cukrzycą zniknęły.

„W końcu nie muszę się martwić o to, że nie zmieszczę się w samochodzie, autobusie czy samolocie. Nie martwię się o to, że coś się przeze mnie połamie. To ogromna ulga.” – mówi Dave dla Daily Mail.

,,To sprawiło, że znowu poczułem, co to znaczy korzystać z życia!”

Posłuchaj tego wytrwałego mężczyzny, opowiadającego o swojej przemianie! Niech stanie się on inspiracją dla wszystkich i zmotywuje do działania. Pamiętajcie, nigdy nie jest za późno 🙂