fot. instagram/anar_agakishiev
in ,

Zrobił makijaż 80-letniej babci. Nikt nie dowierzał, że to ta sama kobieta – wygląda jak modelka!

Pewna babcia postanowiła pójść do salonu jednego ze znanych makijażystów. Każdy spodziewał się tego, że wyjdzie odmieniona, ale nikt nie spodziewał się, że aż tak. To, co zrobił z nią utalentowany 32-latek po prostu nie mieści się w głowie. Gdy tylko internauci zobaczyli niezwykłą metamorfozę, od razu stwierdzili, że babcia wygląda jak Elizabeth Taylor.

Kto by pomyślał, że 80-letnia kobieta po przemianie zostanie ogłoszona „Miss Listopada”? To naprawdę niezwykłe i niecodzienne, ale trzeba przyznać – należało jej się to wyróżnienie!

Niesamowita metamorfoza

32-letni Anar Agakishiev z Azerbejdżanu jest makijażystą, który słynie z niewiarygodnych przemian. Dla tego mężczyzny nie ma rzeczy niemożliwych. Maluje nie tylko młode kobiety, ale także te starsze tak, że wyglądają jak z okładki magazynu. Na swoim Instagramie ma prawie 1,5 mln osób z całego świata.

„A oto Miss Listopada! Ma 80 lat. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Będę czekał na Wasze polubienia i komentarze. Projekt „Miss miesiąca” wkrótce dobiegnie końca, czekajcie już na Miss Grudnia! Chcę podziękować za wsparcie i udostępnianie moich prac na waszych stronach na Instagramie, ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne!” – czytamy pod nagraniem makijażysty.

Czy to Elizabeth Taylor?

Na nagraniu, które trafiło do sieci, możemy zobaczyć niesamowity efekt pracy makijażysty. To nie do wiary, że mamy do czynienia z tą samą kobietą! Idealnie dobrane kosmetyki i precyzja oraz talent sprawiły, że stało się niemożliwe. Wystarczy tylko spojrzeć chociażby na makijaż oka – robi wrażenie.

„Szczęka opada! Zauważyłam, że niektórzy mężczyźni mają większy talent do makijażu niż niektóre wykwalifikowane makijażystki” – pisze jedna z internautek.

„Wygląda, jakby ubyło jej co najmniej 30 lat! Kiedy zobaczyła efekt końcowy, od razu pojawiło się w mojej głowie skojarzenie do niezapomnianej Elizabeth Taylor” – komentuje kolejna.

„Na pewno musiała ogromnie się ucieszyć, kiedy zobaczyła metamorfozę. Wspaniała pamiątka i doświadczenie” – czytamy.

Podziel się tą niesamowitą metamorfozą z innymi!

Źródło: Instagram, pikio.pl