in

Mateusz Morawiecki nie mógł postąpić inaczej. Na jego profilu pojawił się ważny wpis.

Mateusz Morawiecki nie mógł nie skomentować nagrania, które pojawiło się jakiś czas temu w Internecie. Premier udostępnił je na swoim profilu i dodał od siebie kilka słów, z którymi powinien zapoznać się każdy.

Film o Bitwie Warszawskiej zrobiony przez 12-latka

Gabriel Wójtowicz jest 12-letnim pasjonatem historii i postanowił nagrać film, w którym upamiętniłby Bitwę Warszawską. Efekt jego pracy pojawił się na YouTubie – chłopiec zdecydował, że prześle go premierowi. Mateusz Morawiecki nie mógł przejść obok tego obojętnie. Udostępnił film Gabriela i napisał:

„Napisał do mnie 12-letni Gabriel Wójtowicz, który poprosił o +łapkę w górę+ dla swojego filmu. Odwiedza w nim miejsca związane z Bitwą Warszawską, opowiada ich historię i składa osobisty hołd bohaterom tamtych wydarzeń” – czytamy na profilu premiera.

Szef rządu podkreślił, że publikacja materiału 12-latka jest formą wyrażenia szacunku dla jego pracy i pracy innych twórców, którzy propagują historię naszego kraju. Mateusz Morawiecki prosi młodych, aby nigdy nie rezygnowali ze swoich pasji:

„Postanowiłem udostępnić jego film, żeby wyrazić mój szacunek dla Gabriela i tysięcy twórców oddolnych inicjatyw historycznych. To dzięki ich pasji i bezinteresownej pracy jesteśmy dojrzalszą wspólnotą. Taką, która myśli historycznie, wyciąga wnioski z porażek i czerpie siłę ze zwycięstw. 100 lat po zwycięstwie nad bolszewikami i prawie 40 lat po podpisaniu porozumień sierpniowych naprawdę możemy się czuć dumnym, silnym narodem”

Co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzu!

Źródło: Polsat News