in

Martyna Wojciechowska nago? Fani przecierają oczy ze zdumienia, wygląda nieziemsko.

Martyna Wojciechowska postanowiła zaskoczyć swoich fanów. W mediach społecznościowych pojawiła się fotografia, której nikt się nie spodziewał. Wielbiciele podróżniczki przecierają oczy ze zdumienia – trzeba przyznać, że wygląda naprawdę nieziemsko!

Jesteśmy przyzwyczajeni do szerokiego uśmiechu, długich blond włosów i brązowych oczu tej uroczej kobiety, jednak w żadnym razie nie spodziewaliśmy się zdjęcia, na którym pozuje bez ubrań. Martyna Wojciechowska postanowiła każdego zaskoczyć.

Martyna Wojciechowska nago?

Martyna Wojciechowska jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej lubianych podróżniczek w Polsce. Z pewnością nikomu nie trzeba jej przedstawiać. Zwiedziła już najrozmaitsze zakątki na świecie i dzieliła się ze swoimi wielbicielami relacją z poszczególnych miejsc.

Podróżniczka bardzo często publikuje zdjęcia z dziećmi pochodzącymi z ubogich rodzin czy też nieziemskie widoki, które zapierają dech w piersiach. Jak się okazuje, Martyna Wojciechowska wciąż potrafi sprawić, że jej fani będą zaskoczeni.

Kobieta opublikowała na swoim Instagramie zdjęcia, na których pozuje bez ubrań. Jest to związane z akcją I AM ENOUGH.

“Moje ciało pozwoliło mi robić rzeczy niezwykłe. Jestem mu za to wdzięczna, choć nie zawsze traktowałam je dobrze. Wykorzystywałam je do swoich celów, oczekiwałam, że zawsze będzie mnie słuchało” – pisze Martyna.

Podróżniczka postanowiła, że odniesie się przy okazji do całej akcji:

“Myliłam się, o czym regularnie przypomniały mi pobyty w szpitalach. Każda z moich blizn przypomina mi, że wygląd to coś bardzo ulotnego. Dlatego moja Fundacja UNAWEZA zainicjowała akcję pod hasłem I AM ENOUGH, czyli ‚Jestem wystarczająca'”

Martyna Wojciechowska pragnie przypomnieć o tym, że każda kobieta powinna czuć się wystarczająca i znać swoją wartość:

“I chciałabym, żeby miała szeroki wymiar. Szerszy niż tylko uroda. Dziewczyny, nie pozwólcie, żeby wygląd definiował Waszą wartość! Każda z nas jest WYSTARCZAJĄCA. Pora w to w końcu uwierzyć” – możemy przeczytać na profilu Martyny Wojciechowskiej.

Koniecznie podziel się tą inspirującą akcją ze swoimi znajomymi!

Źródło: pomponik.pl, lelum.pl