in

To małżeństwo jest szczęśliwe, ale nie śpi ze sobą już 8 lat. Powód może co niektórych bardzo zaskoczyć

Większość małżonków nie wyobraża sobie spania w osobnym łóżku, jednak w przypadku tej pary okazało się to być konieczne. Dlaczego zrezygnowali ze spania razem?

Wspólne spanie to dla nich problemem

Na portalu „Bright Side”, w jednym z artykułów bohaterka opowiedziała o swoich doświadczeniach związanych ze spaniem z mężem. Jak widać, nie mogą dojść do porozumienia i okazuje się to być naprawdę nie lada wyzwaniem:

„Raz obudziłam się sama w łóżku. I byłam całkowicie pewna, że poszłam spać z moim chłopakiem. Kiedy wślizgnęłam się do sąsiedniego pokoju, zastałam go śpiącego spokojnie na kanapie. Pomyślałam: „Dobra, pogadamy o tym rano”.”

Kobieta następnego dnia zapytała swojego mężczyznę w czasie śniadania:

„Straciłam cię zeszłej nocy, dlaczego poszedłeś do drugiego pokoju?”

„Wiesz, nie mogłem zasnąć. Kręciłaś się i oddychałaś głośno, a ja budziłem się za każdym razem, gdy się tylko poruszyłaś.” – odpowiedział.

„Hmm, okej. Nie wiedziałam, że oddycham głośno…”

Sytuacja cały czas się powtarzała, a frustracja małżonków rosła. Nie dość, że byli niewyspani, to jeszcze nie mogli dojść ze sobą do porozumienia. Ostatecznie zdecydowali, że będą spać w dwóch oddzielnych pokojach.

Bohaterka artykułu nie była za tym, ponieważ uważała, że pary powinny spać razem. Szybko okazało się jednak, że nie ma lepszego rozwiązania.

„Moi rodzice zaczęli spać osobno dopiero po 25. rocznicy ślubu. A mój chłopak (teraz mąż) zaczął czuć się wspaniale: zasypiał znacznie szybciej, łatwiej budził się rano, robił nam śniadanie i szedł do pracy szczęśliwy”

Małżeństwo nie śpi w jednym łóżku już 8 lat. Są o wiele bardziej wypoczęci i zadowoleni z życia. Teraz kobieta wie, że każda para jest inna i najważniejsze jest to, aby słuchać swoich potrzeb – „jeśli czujesz się niekomfortowo i wiesz dokładnie, jak poprawić sytuację, porozmawiaj o tym ze swoim partnerem”.

„Mów dużo, ale zachowaj spokój. Wyjaśnij w czym problem, ale nie rób tego, gdy jesteś w trakcie kłótni, to tylko pogorszy sytuację.”

Trzeba pamiętać, że ostatecznie najważniejsza w związku jest szczera rozmowa.

„Upewnij się, że Twój partner/-ka rozumie, że w Twojej decyzji nie ma nic osobistego, jest to dla Ciebie po prostu wygodniejsze. Poproś o wyrozumiałość. Jej też może to wyjść na dobre”

Źródła: popularne.pl, brightside.me