Screenshot: Youtube/ Shaaanxo
in

W 15 minut z szarej myszki zamieniła się w czarującą kobietę. Poznaj jej sekret na idealną metamorfozę

Popularna gwiazda YouTube pokazała, jak zrobić makijaż, który sprawi, że poczujemy się pewne siebie i zawsze będziemy dobrze wyglądać!

Dziewczyna przekonuje, że ​​wykonanie pełnego makijażu zajmuje tylko 15 minut, pomimo dużej ilości kosmetyków (cień do oczu, nadawanie kształtu brwiom, eyeliner, podkład, szminka).

26-letnia dziewczyna podzieliła się efektem sprzed i po zrobieniu makijażu. Na pierwszym zdjęciu widzimy ją po wyjściu spod prysznica, a na drugim – po niesamowitej metamorfozie.

„Dzisiaj bawimy się makijażem. Kiedy mam zły dzień, uwielbiam robić taki makijaż”, powiedziała swoim trzem milionom subskrybentów na YouTube.

„Po prostu chcę wyglądać zupełnie inaczej, ponieważ teraz nie wyglądam tak, jak bym chciała”, powiedziała Shannon, wskazując na swoją twarz, piżamę i ręcznik owinięty wokół głowy. „Po prostu nie czuję się w 100% sobą, więc pomyślałam, że powinnam stać się trochę bardziej pewna siebie. Spróbuję nowego makijażu, założę ładne ubrania i zrobię włosy.”.

Dziewczyna zauważa, że ​​zanim makijaż został ukończony, wyglądała jak zupełnie inna osoba, a nawet czuła się inaczej.

Następnie gwiazda YouTube zaczęła zmieniać strój, wyjaśniając, że chce założyć śliczną sukienkę. Potem przyszedł czas na włosy.

Założyła parę błyszczących kolczyków i przyznała, że ​​czuje się już sto razy lepiej! Shannon używa kosmetyków różnych marek.

„Zawsze czuję radość, gdy moje włosy wyglądają świetnie.”, powiedziała Shannon. Zależy jej na ich grubości. Dziewczyna używa suchego szamponu, aby zwiększyć ich objętość.

,,Kochani, tym prostym sposobem możecie uwieść każdego” – zażartowała.

„To świetny sposób na sprawienie, że poczujesz się niesamowicie, efektownie i seksownie, kiedy po prostu chcesz się pobawić makijażem i odpocząć. To takie zabawne, uwielbiam metamorfozy. Mam nadzieję, że ci się podobało.”

A jak Wam się podobało? Dajcie znać w komentarzu i podzielcie się artykułem na Facebooku! A poniżej kolejna przemiana Shannon w 15 minut: