in

Krzysztof Jackowski miał przerażającą wizję – “Lato nie będzie normalne”.

Krzysztof Jackowski to postać, której bez wątpienia nie trzeba nikomu przedstawiać. Jasnowidz nieraz dzielił się z nami swoimi wizjami, które w zdecydowanej większości przypadków nie napawały optymizmem. Tym razem nie jest inaczej.

Według wizjonera tegoroczne lato nie będzie takie, na jakie liczymy. Możemy zapomnieć o wypoczynku?

Lato według Jackowskiego

Zeszłe wakacje nie były satysfakcjonujące dla większości Polaków. Pandemia koronawirusa pokrzyżowała wszystkim plany i zmusiła do odwołania ogromnej liczby lotów. Jak się okazuje, zdaniem jasnowidza nie ma szans na to, aby Polacy w tym roku się nie rozczarowali.

Krzysztof Jackowski podczas ostatniej audycji zaczął swoje przemyślenia od tematu człowieka w wirtualnym świecie. Jasnowidz uważa, że ludzie “tworzą siebie online”.

“Wynalazki, cywilizacja popędziły nas w kierunku blaknięcia, ponieważ nasza rzeczywistość przechodzi na online. I nie ma w tym żadnej przenośni, to jest dosłowne. Tworzymy siebie online. Coraz więcej zachodu, kłopotu, troski w nas o nas online. O naszą postać wtórną. To nie jesteśmy my. Każdy z nas w jakiś sposób ma już naszą wtórną osobowość online. Tak, jak mamy świat online. Na razie nas jeszcze prześladuje to, ale przyjdzie moment, że nasze online będzie rzeczywistszą rzeczywistością i to dosłownie. Stajemy się narzędziami do postaci online, którą tworzymy. Mimo, że jesteśmy nią tu i teraz. Całe nasze relacje też w zatrważającym tempie przechodzą w relacje online.”

Jasnowidz jest zdania, że dzisiejsza rzeczywistość nas zniewala, z czego nawet nie zdajemy sobie sprawy. Ogromną rolę odgrywa w tym Internet, który zabiera nam życie w rzeczywistości. Jackowski prosi swoich widzów o to, aby przemyśleli swoje działania.

“Okazuje się, ze Internet ukradł nam naszą rzeczywistą rzeczywistość. Gdybyśmy mieli z ręką na sercu zastanowić się teraz i przyznać się sami sobie, ile to godzin w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca, roku spędzamy z rzeczywistością online. Byśmy byli w szoku. W swoich dawniejszych audycjach w pewnym momencie nagrałem audycję, w której powiedziałem takie słowa: „Stworzenie Internetu jest to stworzenie początku świadomości świata w całości. Internet zaczyna nas pochłaniać, zaczyna z nas robić niewolników”.”

Jackowski uważa, że lada moment dojdzie do tego, że niemal wszystko będzie odbywać się wirtualnie, nawet podróże.

“Ja obawiam się, że przyjdą czasy, wcale nie trzeba będzie na nie długo czekać, że ludzie będą jeździć na wczasy online. W pewnej doskonałej, nie wiem 10D grze wykupią sobie swoje postaci i będą podróżować w rzeczywistości wirtualnej o wiele bardziej doskonałej, jak nasza rzeczywistość. To jest jak najbardziej możliwe. I będziemy przeżywali te wczasy siedząc w domu. Nigdzie nie jadąc będziemy zadowoleni z czasów wirtualnych. Jesteśmy samotni. Stajemy się coraz bardziej bladzi.”

Jasnowidz stwierdził, że nie ma co robić sobie nadzieję na piękne lato i nie chodzi tu tylko o złą pogodę. Lada moment może mieć miejsce eskalacja któregoś z uśpionych konfliktów na Ukrainie.

“Lato nie będzie normalne. Nie chodzi o pogodę, choć i ta będzie kapryśna. Lato nie będzie normalne. Nie będzie dla nas dobre. Jestem pewny, że to, co się obecnie dzieje, jest to tak naprężona sytuacja, my oczywiście nie zdajemy sobie z tego sprawy, jakieś wojska, ale ktoś powie, że Rosja ma prawo robić to, co chce na swoich ziemiach. To nie jest pokaz sił, to nie jest zabawa w berka, że Rosja sobie stawia tam wojska w takich ilościach. Rosja doskonale wie co się kroi, postawiła tam wojska, ale nie są to wojska skierowane na Ukrainę.”

Czeka nas konflikt zbrojny?

“Nie miałem takiego odczucia jeszcze. Jakby dwie siły trzymały się tak, ale w kompletnym milczeniu, ale za gardła. Sytuacja jest tak potężnie napięta, że nawet obie strony mają lęk pierwszemu odjąć swoją dłoń od ścisku. To jest wielka cisza. Kto wie, czy nie na krótko przed…”

Co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzu!

Źródła: www.se.pl, youtube/JASNOWIDZ Krzysztof Jackowski Official