in

Krzysztof Jackowski miał porażającą wizję – „Krew mi się kojarzy”

Krzysztof Jackowski to postać, której z pewnością nie trzeba nikomu przedstawiać. Jasnowidz regularnie dzieli się z nami swoimi wizjami, które szokują i niepokoją.

Wizjoner obawia się, że lada moment będziemy mieli do czynienia z „konfliktem totalnym”, a lekarze odkryją coś, co wstrząśnie światem.

Jackowski zobaczył krew

Wizje Krzysztofa Jackowskiego niejednokrotnie się sprawdziły. W ostatnim czasie spełniła się jego wizja o pogorszającej się sytuacji kredytobiorców. Co może stać się w przyszłości?

Krzysztof Jackowski podczas jednej ze swojej wizji zobaczył krew. Jak się okazuje, nie chodzi tutaj o wojnę, tylko o badania naukowców, które doprowadzą do szokującego odkrycia.

Specjalistom uda się dostrzec we krwi coś, co okaże się niemałym problemem. Jasnowidz podkreśla, że odkrycie to może, lecz wcale nie musi mieć związku z pandemią COVID-19.

„Pierwsze wrażenie, jakie mam, to obecna fala zarazy, kulminacja jej znacznie się wydłuży i wydłuży się grubo poza święta i Nowy Rok. Szczytowanie fali będzie długie. Krew… Dziwne, to bardzo ważne. Słuchajcie, będzie mowa o krwi. Coś lekarzy zaniepokoi w krwi. Może to być wynik po zarazie. Wyjdą niepokojące badania, związane z krwią. Krew mi się kojarzy” – wspominał wizjoner jeszcze w grudniu ubiegłego roku.

Jasnowidz opowiedział także o wybuchach w Libanie – wspominał o nich w swojej wizji kilka tygodni wcześniej.

„W niedługim czasie będą jeszcze dwa takie wybuchy, niekoniecznie w Libanie, ale będą podobne do tych, które poprzedniej nocy się wydarzyły. Dwa państwa są w kompletnej gotowości: Turcja i Izrael. Gotowe do działań. Konflikt na Bliskim Wschodzie zacznie się od dwóch państw. Reszta będzie się przyglądać. To będzie na odległość się działo (…). Tylko kilka państw europejskich będzie wspierało ten konflikt i będzie gotowych ruszyć z pomocą: Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Polska i Włochy. Konflikt rozpoczną dwa państwa, a potem z tego zrobi się konflikt totalny. W tym momencie zachowanie Rosji będzie ważne. Nasz kraj będzie się skupiał głównie na obronie wschodniej granicy, ale nie jest pewne czy ona w żaden sposób zostanie naruszona.”

Jasnowidz uważał, że rozmowa Bidena z Putinem może mieć związek z tym, co się za moment stanie lub co już się stało. Przepowiedział też, że przez Polskę przejedzie bardzo dużo wojska.

„Mam wrażenie, że ostatnia rozmowa Bidena z Putinem i Bidena z przywódcami państw europejskich z pominięciem Polski, to była głównie rozmowa związana z tym, co ma się wydarzyć na Bliskim Wschodzie. Putin nie akceptuje tego rozdania kart i jest w stosunku do niego ogromna niepewność. Polska będzie miała w konflikcie zadanie skupienia się na granicy wschodniej. Ale mam wrażenie, że przyjdzie moment, że do Polski może zjechać się bardzo dużo wojska i Polska będzie podzielona na trzy strefy, o czym już mówiłem” – przewidywał Jackowski na dwa miesiące przed atakiem Rosji na Ukrainę.

Źródła: popularne.pl