fot. Youtube/voXXclub
in

Ludzie byli w szoku, gdy Stewardessy zaczęły uderzać w schowek bagażowy. Chwilę później oniemieli z zachwytu

Lot samolotem bywa dla wielu pasażerów niezapomnianym przeżyciem, szczególnie jeśli podróżują oni w taki sposób po raz pierwszy. Zdarza się, że podróż przynosi pewne niespodzianki. Wiedzą o tym doskonale pasażerowie linii lotniczej Condor, którzy byli zaskoczeni tym, co mogli przeżyć na pokładzie samolotu.

W pewnym momencie stewardesy zaczęły wybijać rytm piosenki. Pasażerowie nie wiedzieli dlaczego, dopóki nie zobaczyli członków znanego niemieckiego zespołu ,,Voxxclub”. Okazało się, że zespół leciał tym samolotem na Oktoberfest, na którym mieli wystąpić. Jednak koncert zaczął się jeszcze na pokładzie…

Zagrali utwór ,,Rock Mi”, a wszyscy pasażerowie byli zachwyceni. Nikt nie spodziewał się takiego lotu. Takie sytuacje nie zdarzają się na co dzień!

To była niezapomniana podróż! Koniecznie zobaczcie występ na poniższym filmiku:

Chcielibyście przeżyć taki lot samolotem? Jeśli tak, to jaki zespół chcielibyście najbardziej usłyszeć na pokładzie? Podzielcie się tym artykułem ze znajomymi!