fot. youtube/JASNOWIDZ Krzysztof Jackowski Official
in

Krzysztof Jackowski przewiduje wielką tragedię. „Pełno świec, ludzie palą świece”.

Krzysztof Jackowski to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych jasnowidzów w naszym kraju. Wizjoner regularnie zaskakuje nas swoimi przepowiedniami. Co tym razem ma nam do przekazania? Jego słowa mogą wywołać niepokój.

Jasnowidz przypomniał swoją starą wizję, która w najbliższym czasie może się urzeczywistnić. Według niego żyjemy w czasach absurdów, a rzeczywistość cały czas jest pełna lęku i strachu.

„Doszedłem do wniosku, że wszystko to, co przed 2020 r. mówiłem, sugerowałem, ostrzegałem, czułem, dzieliłem się tym z państwem, to się wypełniło. Obecnie jest jakaś pomylona sytuacja. Wszyscy my tkwimy w jakimś absurdzie obecnej rzeczywistości. […] Nie rozumiem tego, ale czuję, że 2019 rok jest ostatnim w miarę normalnym rokiem na naszym świecie” – mówił pan Krzysztof.

Wizjoner często mówi o wojnie i głodzie. Tym razem przewiduje „wielki pogrzeb”.

„Wielki pogrzeb w Unii Europejskiej […]. Pełno świec, ludzie palą świece. Nie wiem, czy to będzie chodziło o jedną osobą, czy o więcej. Kojarzy mi się to w formie politycznej. Będzie to porównywane z jakimś zamachem lub będzie to jakaś forma zamachu” – wyjaśnia.

Jasnowidz uważa, że lipiec i sierpień może być kluczowy, jeśli chodzi o dalsze losy wojny w Ukrainie. Oprócz tego po raz kolejny wspomniał o wielkim kryzysie.

„Nastąpi nagły giełdowy spadek wartości, będzie to czarny dzień, który powieli się z innymi dniami. Nie tylko giełdy będą topnieć, ale także waluty będą topnieć. Idzie czas kompletnego chaosu finansowego pewnej części świata. Prawdopodobnie Europy i Ameryki Północnej. […] Unia Europejska nagle podejmie decyzje o wprowadzeniu restrykcji, które dla wielu krajów okażą się bardzo trudne. Zachwieją nimi. Ludzie trwając w złudnej nadziei, że kryzys jest tylko tymczasowy, zachowają dotychczasową walutę. Chaos monetarny potrwa trzy — cztery miesiące, w jego efekcie kraje wprowadzą nowy, tymczasowy środek płatniczy. Ludzie nie będą chcieli uznać go jako pieniądza, będą zaprzeczać, że jest to obowiązująca waluta, środek płatniczy” – dodał.

Źródło: antyradio.pl, youtube/JASNOWIDZ Krzysztof Jackowski Official,