in

16-latka zaszła w ciążę z ojczymem. Jej wstrząsająca historia obiegła już cały świat.

Pewna nastolatka z Halifax w Wielkiej Brytanii żyła z mamą, ojczymem i przyrodnim rodzeństwem. Od jakiegoś czasu w domu działy się szokujące rzeczy, w które nie uwierzyła ani mama dziewczyny, ani policja. Dopiero kiedy urodziło się jej dziecko, wszyscy odkryli przerażającą prawdę.

Z pozoru ojczym był wspaniały zarówno dla mamy, jak i dzieci. Fakty jednak daleko odbiegały od tego, co było widać na pierwszy rzut oka.

Nastolatka była molestowana przez ojczyma

Kaitlin nie miała okazji poznać swojego biologicznego ojca, ponieważ zostawił jej mamę w chwili, gdy tylko dowiedział się o tym, że kobieta jest w ciąży. Niedługo potem mama poznała jednak Anthony’ego Webstera, w którym zakochała się od pierwszego wejrzenia. Wydawał się być dobry i czuły. Mama Kaitlin doczekała się z nim dwójki wspaniałych pociech.

Wydawało się, że rodzina prowadzi życie jak z bajki, ale prawda była zupełnie inna. Ojczym zaczął molestować Kaitlin w czasach, kiedy ona nie rozumiała jeszcze, co się dzieje.

“Kiedy myłam naczynia, co było moim codziennym obowiązkiem, Anthony kładł rękę na moich pośladkach. W głębi duszy czułam, że sposób, w jaki mnie dotykał, nie był w porządku, ale nie mogłam się do tego przyznać” – zdradziła Kaitlin, jak cytuje portal parenting.pl.

Ojczym zaczął zabierać 15-latkę na randki i przekonywał ją, że spędzą ze sobą resztę życia. Regularnie była przez niego wykorzystywana. Bała się spać w swoim pokoju i w końcu uznała, że musi powiedzieć prawdę. Mama jednak nie uwierzyła dziewczynce. Również policja zlekceważyła tę sprawę.

Nastolatka nie wiedziała, co ma robić. Całe szczęście, jej mama ostatecznie zerwała kontakt z Anthonym, biorąc pod uwagę to, że córka nie miałaby tak naprawdę powodów, żeby kłamać. Kontakt matki z córką stał się jednak na tyle zły, że dziewczyna jeszcze tego samego roku została przez nią wyrzucona z domu. Bezdomna uznała, że jedyną osobą, którą może prosić o pomoc, jest właśnie jej ojczym. Zamieszkała z nim i zaczęli żyć jak normalna para.

Wkrótce dziewczyna zaszła w ciążę i urodziła córeczkę. Gdy dziecko przyszło na świat, Kaitlin postanowiła zawalczyć o siebie i o normalne życie. Nie chciała mieć dłużej do czynienia z oprawcą.

Ponownie poszła na policję i zgłosiła sprawę molestowania przez ojczyma. W końcu Anthony stanął przed sądem i przyznał się do winy. Ostateczny wyrok w jego sprawie zapadnie 10 maja 2021 roku.

Źródło: Parenting