in

Dagmara Kaźmierska już planuje swój pogrzeb? Fani zamarli, gwiazda prosi tylko o jedno

Dagmara Kaźmierska musi mierzyć się z przykrymi wspomnieniami. Za nią trudne chwile, a w wyniku groźnego wypadku samochodowego doświadczyła groźnych urazów. Z pewnością dało to gwieździe TTV do myślenia, więc postanowiła… zdradzić swoje plany dotyczące pogrzebu! Fani osłupieli, gdy przeczytali opis pod nowym zdjęciem.

Celebrytka jest prawdziwą królową życia – odmieniła swój los o sto osiemdziesiąt stopni i jest tego świadoma. Z dumą mówi o tym, jak trudną drogę udało jej się przejść. W ostatnim czasie fani mogli poznać jej plany dotyczące pogrzebu, co wielu mocno zaniepokoiło.

Dagmara Kaźmierska planuje swój pogrzeb?

Dzięki udziałowi w programie TTV „Królowe życia” Dagmara Kaźmierska szybko zyskała sławę. Wszystko przez swoją wyjątkową osobowość. Nie ma wątpliwości, co do tego, że przekuwa uwagę każdego. Pomimo swojej kontrowersyjnej przeszłości, m.in. pobycie w więzieniu, potrafiła stanąć na nogi i sprawić, by życie było cudowne.

„W życiu wygrywa ten, kto pokonał samego siebie, swoje złe nawyki, egoizm. Niedobre emocje zastępuje dobrymi i woli się uśmiechać uśmiechem dziecka, niż wilka. Ja zmieniłam w swoim życiu kompletnie wszystko. Wygrałam ze wszystkimi, którzy oczekiwali mojego ponownego upadku. Zrobiłam ze swoim życiem to, co ja chciałam. Dlatego jestem prawdziwą królową życia. Swojego życia” – pisze Dagmara Kaźmierska na swoim Instagramie.

Dagmara dzieli się ze swoimi fanami zarówno pozytywnymi przeżyciami i przemyśleniami, jak i tymi smutnymi. Ryzyko utraty życia w wypadku samochodowym z pewnością odcisnęło duże piętno na jej sposobie myślenia. Teraz bierze pod uwagę, że w każdej chwili może stać się coś, co sprawi, że odejdzie z tego świata i że nie ma na to wpływu.

Pod nowym zdjęciem pojawił się szokujący opis:

„Mnie to nawet pochowają w dresie. Ale nawet tam musi być wygodnie” – pisze gwiazda na Instagramie.

Źródło: pikio.pl, Jastrząb Post