in

Mężczyzna bez powodu zaatakował 16-latka. Młodzieniec dał mu lekcję, którą popamięta na zawsze

W angielskim hrabstwie North Yorkshire doszło do czegoś, co na długo pozostanie w naszej pamięci. Pewien mężczyzna postanowił zaatakować 16-letniego chłopaka, który siedział na ławce. Był pewien, że sobie bez problemu z nim poradzi, jednak rzeczywistość okazała się zupełnie inna.

Nagranie z całego zajścia w momencie obiegło sieć. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę fakt, że chłopak był mistrzem brazylijskiego jiu-jitsu!

Agresor szybko pożałował

W okolicy Middlesbrough doszło do niebezpiecznego zdarzenia. Na nagraniu, które trafiło do Internetu, możemy zobaczyć 16-letniego Alexa Williamsa, który siedzi na ławce ze swoim kolegą. W pewnym momencie podchodzi do nich agresor i zaczepia 16-latka.

Nie ma wątpliwości co do tego, że napastnik nie miał żadnych szans, ponieważ zadarł z prawdziwym mistrzem jiu-jitsu, trenerem i byłym zawodnikiem MMA. Już w zaledwie kilka sekund został powalony na ziemię i choć początkowo nie dawał za wygraną, zrozumiał, że nic z tego.

„Wszędzie była krew. Dopiero po całym zajściu zdałem sobie sprawę, że odgryzł mi kawałek ucha. Myślałem, że po obaleniu go pierwszy raz, ucieknie gdzie pieprz rośnie. Tak się jednak nie stało, wciąż mnie atakował, więc musiałem zadać mu kolejny cios” – tłumaczy Alex Williams w rozmowie z Teeside Live.

16-latkowi udało się znokautować napastnika. Po bójce agresor został przetransportowany do szpitala. Alexowi nie stała się większa krzywda.

Nastolatek liczy na to, że uda mu się związać swoją przyszłość z MMA. Na co dzień jest uczniem byłego zawodnika, Alexa Endlunda, który jest dumny z chłopaka, widząc, jak się zachował w obliczu zagrożenia.

„Alex wykazał się w tej sytuacji ogromnym opanowaniem, powściągliwością i odwagą” – zaznaczył Endlund.

Koniecznie obejrzyj nagranie poniżej!