Zdjęcie ilustracyjne freepik.com
in

6-latka przyłapała rodziców na nocnych igraszkach. Reakcja dziecka podbija Tiktoka

Dziecko przyłapało rodziców na nocnych igraszkach. Reakcja 6-latki została uwieczniona na TikToku i odnotowała niemal 100 milionów odsłon.

Płacz 6-latki przerwał intymny moment rodziców

Dla rodziców małych dzieci jest często trudno wygospodarować czas wyłącznie dla siebie. Zdarza się, że plany zostają przerwane przez niespodziewane pojawienie się pociechy. Właśnie to doświadczyli niedawno użytkownicy TikToka, Jayc i Matt. Para podzieliła się swoim niezwykłym przeżyciem z fanami, a ich historia zyskała uwagę popularnego serwisu today.com.

Córka Jayci i Matta, 6-letnia dziewczynka, spokojnie spała w swoim pokoju. Rodzice postanowili więc skorzystać z chwili spokoju i zanurzyć się w swoim świecie intymności. Niestety, romantyczny moment szybko uległ przerwaniu przez niespodziewany płacz ich córki. Matt, słysząc płacz swojego dziecka, natychmiast pospieszył do jej pokoju.

Na wrzuconym przez Jayc do sieci nagraniu widzimy Matta, stojącego w drzwiach sypialni. Przychodzi, by powiadomić swoją żonę, że ich córka jest przestraszona, usłyszała krzyki swojej mamy.

„Chce się upewnić, że z tobą wszystko w porządku. Powinniśmy z nią porozmawiać” – proponuje Matt.

Jayci zgadza się z sugestią męża. Następnie, z kamerą w ręku, idzie do pokoju córki.
„Słyszałam, jak krzyczysz i chciałam sprawdzić, co się dzieje. Ale nikt mi nie odpowiadał” – wyjaśnia zaniepokojona dziewczynka. Po chwili dodaje, że obawiała się, iż jej mama doznała jakiegoś urazu.

Jayci uspokaja swoją córkę, tłumacząc, że drzwi do sypialni były zamknięte, dlatego nie mogła jej usłyszeć. Zapewnia małą, że jest w pełni zdrowa. Na koniec przeprasza córkę za przestraszenie jej. Po krótkiej chwili ciszy, dziewczynka ponownie zwraca się do matki, cicho informując ją, że słyszała ją też jak zamawiała pizzę.

@jayciunderwood

Omg 🙈🫣🫥😂🤦🏼‍♀️

♬ original sound – Jayc✨

Reakcje internautów są podzielone: „To trauma na całe życie”

Filmik opublikowany na profilu Jayci na TikToku szybko zyskał ogromną popularność, przekraczając 97 milionów odsłon. Komentarze pod postem są różnorodne. Niektórzy użytkownicy uważają, że takie postępowanie rodziców jest niewłaściwe, inni natomiast są rozbawieni całą sytuacją. Część osób podzieliła się swoimi własnymi doświadczeniami.

„Jestem najmłodsza w rodzeństwie i jestem wdzięczna, że nigdy nie musiałam słuchać, jak powiększa się nasza rodzina”,

„To trauma na całe życie”,

„Miałem podobne doświadczenie w dzieciństwie”,

„Ten tekst o zamówieniu pizzy to wisienka na torcie!”,

„Mój dwulatek zapytał, czy ja i tata łaskoczymy sobie stopy”
– piszą internauci w komentarzach.

Jayci zdecydowała się skomentować swoje nagranie w rozmowie z today.com.

„Czy sądzę, że dzieci powinny być wykorzystywane do tworzenia treści? Absolutnie nie. Czy myślę, że powinniśmy nagrywać swoje dzieci w trudnych momentach? Zdecydowanie nie. Ale powodem, dla którego zdecydowałam się udostępnić ten film, było przekonanie, że będzie on zabawny dla moich obserwatorów, a wielu z nich będzie mogło się z nami utożsamić” – wyjaśniła użytkowniczka TikToka.