fot. tiktok @mnigeria98
in

24-latka wyszła za 85-latka, teraz planują dziecko. „Ja mam otwarty umysł”

Historia Miracle i Charlesa obiegła już cały świat. Różnica wieku między nimi wynosi aż 61 lat. Pomimo tego, para podjęła decyzję o rozpoczęciu związku i zaczęła razem budować swoją przyszłość.

Nie da się ukryć, że ich związek wywołał mieszane reakcje wśród ich rodziny i przyjaciół. Niektórzy z nich wyrazili swoje obawy co do przyszłości pary, podczas gdy inni byli bardziej otwarci na ich decyzję. Miracle i Charles jednak nie dali się zrazić i trwają przy swoim związku, dążąc do wspólnej przyszłości.

Kochają się i chcą mieć dziecko

W 2019 roku miłość zakwitła w miejscu, gdzie się jej najmniej spodziewano – w pralni. Młoda kobieta pracująca w tym miejscu zaprzyjaźniła się z 85-letnim mężczyzną, który często korzystał z usług tego zakładu. Początkowo była to tylko przyjaźń, ale z czasem przekształciła się w coś znacznie głębszego i bardziej romantycznego.

Kontrowersyjny związek 24-letniej kobiety i 85-letniego mężczyzny wywołał burzę w ich rodzinach i kręgach znajomych. Ojciec młodej kobiety nie chciał pojawić się na ślubie córki. Ostatecznie jednak poznał jej przyszłego męża i zmienił zdanie.

@mnigeria98 HEY YALL!!! Here We Are Again Traveling 😝😝 This Time To #BERMUDA ✈️✈️ Had To Explore The Wonders Of This Beautiful Island & All I Found Was Sea Glass, Very Nice People, & A Windy Ocean‼️😂 Hope Y’all Enjoy This Video, WE’RE BAACCKKKK😘😘 See You In The Next Country!! #secondhoneymoon #travel #fyp #explore #explorepage #foryoupage #oldermanyoungerwoman #bermudatriangle #tiktokchallenge #facebookreelscontest ♬ Pose – Yo Gotti

„Nie obchodzi mnie, czy ma 100, czy 55 lat […]. Myślałam, że ma może 60 lub 70 lat, ponieważ wygląda tak dobrze. Zawsze jest na nogach i jest aktywny” – tłumaczy zakochana Miracle.

Od jakiegoś czasu para poważnie myśli o dziecku. Prawdopodobnie Miracle i Charles zdecydują się skorzystać z metody in vitro.

@mnigeria98 Some cute and last minute I did for my man💕💕🫶🏾🫶🏾 He absolutely love little gestures like this😂 Thank you to DailyHearts for my custom pillow and puzzle! You can literally get it however you’d like and fast shipping🛍️🛍️ Visit their site Www.DailyHearts.net #ourlove #myman #viraltiktok #loveislove #inlove #mymanmyman #oldermanyoungerwoman #fypシ #fyp #foryou #foryoupage #explore #valentinesday #willyoubemyvalentine #hesaidyes 💕💕 #valentinesday2023 #loveday #tiktokcouples #favoritecouple #trending ♬ CUFF IT (WETTER REMIX) – Beyoncé

„Może wiek Charlesa powstrzyma nas przed posiadaniem dzieci, ale ja mam otwarty umysł” – wyjaśnia 24-latka.

Para żyje według zasady, że warto walczyć o swoje szczęście i kochać bez względu na to, co mówią inni.

Co o tym sądzisz? Daj znać w komentarzu!