in

Wideo z wesela obejrzano już 40 mln razy. Panna młoda zrobiła to na oczach zszokowanych gości

W ostatnim czasie na TikToku pojawiło się nagranie, które w momencie przykuło uwagę internautów. Możemy na nim zobaczyć pannę młodą i druhny tańczące do znanego utworu.

Goście zareagowali różnie – jednym się to podobało, inny byli wyraźnie poirytowani. Co takiego zrobiła panna młoda? Czy było to na miejscu? Sami oceńcie!

Taniec, który pozostanie w pamięci

Na TikToku możemy znaleźć mnóstwo filmików, które potrafią nas rozbawić, ale także zaskoczyć, niekoniecznie pozytywnie. Jak będzie tym razem?

Panna młoda i druhny postanowiły zaprezentować grupowy taniec. Wideo pojawiło się na koncie użytkowniczki Rydel Funk i podzieliło internautów.

„Moje druhny i ja zaskoczyłyśmy wszystkich na moim ślubie” – czytamy pod postem.

Kobiety tańczyły do piosenki Cardi B i Megan Thee Stallion – „WAP”. Jej tekst jest wulgarny i zdecydowanie nie podoba się wielu osobom.

Wideo z wesela zostało obejrzane już ponad 40 milionów razy!

@rydelfunk lmao i almost forgot, my bridesmaids & i surprised everyone with WAP at my wedding 😂 #Wedding #Wap #surprise #flashmob ♬ WAP(feat. Megan Thee Stallion) – Cardi B

Niektórzy są zachwyceni występem, inni zaś uważają, że coś takiego nie powinno zdarzyć się w tak ważnym dniu.

„Jeśli tak nie będzie na moim weselu, to nie chcę wesela”

„Najbardziej ikoniczny taniec weselny, jaki widziałem!”

„Jak można wybrać taką piosenkę na własne wesele?!” – czytamy w komentarzach.

A Wy? Co o tym sądzicie?

Źródło: o2.pl