in

Poszła na zabieg powiększania ust. Efekt? Ludzie porównują ją teraz do postaci z bajki

Zabiegi upiększające stają się coraz bardziej popularne. Kobiety najczęściej decydują się na powiększanie piersi czy ust, jednak nie ma wątpliwości co do tego, że istnieje wiele przeciwskazań i nie każdy może poddać się takiemu zabiegowi. Lepiej zawczasu dowiedzieć się, z jakimi ewentualnymi konsekwencjami może się on wiązać. W innym wypadku może nas spotkać przykra niespodzianka.

Przekonała się o tym na własnej skórze Ruby, która chciała mieć większe usta. Kobietę po zabiegu trzeba było przetransportować do szpitala. W sieci aż zawrzało.

Nieudany zabieg powiększania ust

Ruby w wyniku zabiegu dostała reakcji alergicznej. Gdyby wiedziała, co ją spotka, nie zdecydowałaby się na taki sposób poprawiania swojego wyglądu.

Kobieta opowiedziała o swoich doświadczeniach na TikToku, aby ostrzec inne. Dzięki relacji możemy się dowiedzieć, jak wyglądała jej twarz tuż po zabiegu. Doszło do silnej reakcji alergicznej, której skutki były naprawdę opłakane.

@rubesfr #filler #filler #fillerdissolving #allergicreaction #foryou ♬ Oh no, oh no, oh no, no no – Hip Hop

Chociaż spora część internautów potraktowała tę historię poważnie, znaleźli się i tacy, którzy nie mogli nie napisać złośliwego komentarza. Zaczęto ją porównywać z… Homerem Simpsonem.

Poza tym znalazły się też inne porównania:

„Przypominasz mi dziobaka z Fineasza i Ferba” – czytamy w komentarzach.

„Sama również mam silną alergię. Z tego względu powiedziano mi, abym nigdy nie decydowała się na wypełnianie ust. Nigdy nie poddam się żadnej operacji plastycznej, to zbyt ryzykowne!” – pisze ktoś inny.

Ta sytuacja sprawiła, że Ruby już nigdy nie zdecyduje się na tego typu zabiegi.

Co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzu!