in

Agnieszce Chylińskiej puściły nerwy. Zdecydowała się na szczere wyznanie.

Agnieszka Chylińska to bez wątpienia jedna z najbardziej utalentowanych polskich artystek. Jej piosenki stały się hitami, które zna niemal każdy. Życie gwiazdy nie jest jednak takie, jak by się mogło wydawać. Artystka nie radzi sobie z wieloma sprawami, które powoli zaczynają ją przerastać.

Gwiazda powiedziała, że tak naprawdę niewiele osób ją zna i tylko nieliczni wiedzą, z czym musi się mierzyć. Nie jest to dla niej łatwe, a sława okazuje się być w tym wypadku dodatkową przeszkodą.

Agnieszka Chylińska ma dość sławy?

Agnieszka Chylińska jest na scenie od 25 lat. Przez ten czas artystka spotkała się z wieloma sytuacjami, których z pewnością nie zapomni do końca życia, a które sprawiły, że już dzisiaj tak łatwo nie ufa ludziom.

Szczere wyznanie artystki, które pojawiło się jakiś czas temu na Instagramie, mocno zdumiało mnóstwo osób. Gwiazda stwierdziła, że nie chciałaby być już sławna.

„Ostatnio facet z psem szedł, a pies był piękny i ja aż się zatrzymałam, żeby temu facetowi powiedzieć, że ma psa pięknego. To ten facet jak mnie rozpoznał, to od razu monolog o mojej twórczości, co fajne a co niefajne” – zwierza się Chylińska.

Zdarzało się nieraz, że w czasie swojej kariery Agnieszka Chylińska była oszukiwana przez różne osoby, które obiecywały jej gruszki na wierzbie i teraz ciężko jest jej komukolwiek zaufać. Woli się wycofać. Nie ma już siły walczyć.

„Jak słyszę przez telefon: proszę nam zaufać, jesteśmy poważni, to zawsze jest na odwrót i tylko potem niektórzy się dziwią, że ta Chylińska taka zdystansowana… Tyle razy zostałam oszukana, okradziona i użyta, że ten mój spontan i dobre chęci z czasem ustąpiły miejsca dystansowi i braku wylewności” – wyznaje.

Pod jej postem pojawiło się mnóstwo komentarzy. Fani rozumieją artystkę i dają jej dobre rady.

„Najważniejsze to mieć choćby nieliczne grono osób, którym można zaufać na 100%. Nie wszyscy muszą Cię uwielbiać, jeśli masz wsparcie w rodzinie, przyjaciołach i fanach to wystarczy” – napisała jedna z fanek gwiazdy.

„A ja cię rozumiem. I tyle” – dodała kolejna.

Źródło: WP/Instagram