fot. facebook/No Idea What I'm Doing: A Daddy Blog
in

11-latek był zbyt zajęty grą, żeby pomóc ojcu – Wtedy dostał lekcję, którą zapamięta na zawsze

Rodzicielstwo to coś, co dostaje się bez instrukcji obsługi.

Clint Edwards jest ojcem, który nie ma problemu z przyznaniem się do tego, że nie ma pojęcia, czy to co robi wobec swoich dzieci jest słuszne. W zakładce „O mnie” na swoim blogu wyjaśnia: „Mówię, że nie mam pojęcia, co robię, ponieważ mojego ojca nie było w pobliżu, gdy byłem dzieckiem”.

W uczciwości Clinta jest coś ujmującego.

Na swoim blogu opisuje różne sytuacje związane ze swoimi rodzicielskimi rozterkami. Jego anegdoty i opowiadania są chętnie czytane, ponieważ inni odnajdują siebie w tych codziennych dylematach rodzica.

Niedawno jedna z jego historii dotknęła serca czytelników i stała się niezwykle popularna. Post dotyczy jego syna Tristana.

Zaczyna się tak:

„Często opisuję mojego 11-latka jako niewzruszonego chłopca, więc kiedy poprosiłem go, aby pomógł mi rozładować naszego, małego pikapa, w którym była ziemia i nowe skrzynki do ogrodu jego matki, reakcja Tristana była typowa.”

Tristan grał w grę komputerową Roblox na kanapie.

Po prośbie o pomoc, skierowanej do syna, tata usłyszał, że chłopiec jest zbyt zajęty by mu pomóc. Clint jednak nie pozwolił się zbyć i zażądał od syna, by natychmiast przyszedł.

Po kilku słownych utarczkach ojciec zobaczył wreszcie Tristana na podwórku.

Przez kilka chwil pracowali razem, gdy chłopiec zwrócił się do ojca i zapytał go: „Dlaczego musimy to robić?”.

Clint nie był pewien, jak odpowiedzieć. Ani on, ani jego syn nie byli zainteresowani kwiatami, ale jego żona Mel kochała swój ogród.

„Myślałem, a on czekał, i wreszcie powiedziałem: „Kiedy kogoś kochasz, pomagasz mu”.

Clint był przekonany, że Tristan nie był usatysfakcjonowany odpowiedzią, ale nie pospieszył z ripostą. Obaj skończyli rozładowywać auto, rozwozić ziemię i to był koniec sprawy – przynajmniej tak myślał Clint.

Następnego dnia Clint był zaskoczony zdjęciem jakie otrzymał od swojej żony Mel. Najwyraźniej w tym dniu znowu trzeba było rozwieźć ziemię i zanim wrócił Clint, Tristan natychmiast zgłosił się na pomoc. W poście, Mel pisze: „Tristan dobrowolnie rozpoczął pracę”.

Podziel się tym niezwykłym przykładem mądrości rodzicielskiej z innymi!

„Kiedy zapytała go „dlaczego”, wzruszył ramionami i powiedział: „Ponieważ Cię kocham”.

„Nigdy nie byłem tak dumny z mojego syna.”

Podziel się tym niezwykłym przykładem mądrości rodzicielskiej z innymi!