fot. tiktok/kimberlyhanberry
in

Nagranie z 94-letnim sąsiadem podbija sieć. „To absolutnie najmilsza rzecz, jaką widziałem”

Wyjątkowe wideo, prezentujące codzienną rutynę 94-latka, szybko rozprzestrzeniło się po sieci. Internauci niezwykle zachwyceni tym, co ujrzeli, nie mogą przestać o nim mówić. Kto nie chciałby mieć takiego niezwykłego sąsiada?

Kimberly Hansberry Shelton, kobieta odpowiedzialna za nagranie, postanowiła podzielić się z nami fragmentem codziennego życia swojego sąsiada. Z pewnością nie spodziewała się, że będzie ono aż tak popularne wśród internautów.

Niezwykły 94-latek

W dzisiejszym zabieganym świecie, mieć dobrego sąsiada jest prawdziwym skarbem. Osoba, która jest zawsze gotowa do pomocy, wspiera w trudnych chwilach i tworzy przyjazną atmosferę wokół, to dar, który można docenić.

Pan Bill, pełen entuzjazmu, podchodzi każdego dnia do ogrodzenia, by spotkać się z Charlie’m i Doug’em, dwoma uroczymi golden retrieverami. Niesie ze sobą smakołyki dla swoich czworonożnych przyjaciół i serdecznie ich wita.

Kimberly Hansberry, pełna pasji i miłości do zwierząt, jest dumna właścicielką uroczych czworonogów. Jej serce otwarte jest na przygody i codzienne radości, jakie przynoszą ze sobą jej psi towarzysze. Chętnie publikuje nagrania z ich udziałem na TikToku. Tym razem na jednym z wideo pojawił się także uroczy 94-letni sąsiad.

„Kocha chłopaków, a one kochają jego” – mówi szczęśliwa właścicielka psów.

Internauci są zachwyceni tym niezwykłym widokiem.

„To absolutnie najmilsza rzecz, jaką widziałem. Jak słodko!” – czytamy w komentarzach.

Obejrzyj nagranie poniżej!

@kimberlyhanberry Mr. Bill for president 🥹 #fyp #goldenretriever #southcarolina #ditl #trending #treat #wholesome #feelings ♬ You're My Best Friend – Acoustic – Paul Canning