in

9-latek pilnie się uczy i ciężko pracuje na farmie. Gdy ojciec daje mu kopertę, chłopiec wybucha płaczem

Większość dzieci w wieku Koltona cieszy się beztroską i swobodą, ale ten chłopiec nikomu się nie skarżąc wykonuje swoje obowiązki, bez słowa protestu. A ma ich niemało.

Chodzi do szkoły, gdzie pilnie się uczy. Po powrocie szybko odrabia lekcje i pędzi do pracy w rodzinnym gospodarstwie. Rodzice Koltona mają farmę i rąk do pracy zawsze brakuje. Kolton pomaga więc przy zwierzętach i wszelkich innych zadaniach, które są na co dzień do zrobienia.

Jedyną rozrywką chłopca jest oglądanie w telewizji meczy drużyny baseballowej Chicago Cubs. Zna wszystkie wyniki rozgrywek i zawodników ulubionego zespołu.

Rodzice Koltona doceniają zaangażowanie syna, jego chęć pomocy i to jak świetnie radzi sobie w wypełnianiu obowiązków, których ma jak na dziewięciolatka niemało.

Postanowili mu to jakoś wynagrodzić. Ojciec poszedł do niego, gdy pracował w stajni, dał mu kopertę i powiedział:

“Dzisiejszy dzień był pewnego rodzaju sprawdzianem. Chciałem wiedzieć jak się zachowasz, bo wiedziałem, że jesteś zmęczony. Ani razu nie narzekałeś i zrobiłeś wszystko o co Cię poprosiłem.”

W kopercie były bilety na mecz Chicago Cubs. Kiedy Kolton je zobaczył… zobaczcie:

Film nagrała siostra Koltona i opublikowała w internecie. Zobaczył go jeden z zawodników drużyny Anthony Rizzo i zorganizował dla Koltona spotkanie z drużyną i miejsce w loży dla Vipów.

Szczęścia chłopca nie sposób opisać. Cieszymy się jego radością, zasłużył na to jak mało które dziecko. I z pewnością potrafi to docenić jak żadne inne…