fot. youtube/MAKEOVERGUY
in

78-latka sama robi sobie makijaż. Kiedy kończy wygląda na kilkadziesiąt lat mniej.

Starzenie się jest trudnym procesem, na który nie mamy wielkiego wpływu.

Twoje ciało zaczyna cię zdradzać, skóra zaczyna poddawać się grawitacji, a twarz bezlitośnie podąża za wiekiem.

W dzisiejszych czasach mamy oczywiście produkty, które pomagają nieco spowolnić widoczne objawy upływu czasu. Ale też trzeba umieć się nimi posługiwać. Joann Hopkins ma szczęście być matką znanego wizażysty Christophera Hopkinsa – właściciela Christopher Hopkins Image Center.

Joann najchętniej spałaby w makijażu. Malowała się od zawsze, a z wiekiem uznaje makijaż, za coś co jest częścią niej samej. Jej syn obserwował wprawne ruchy matki podczas wykonywania makijażu i stały się one dla niego inspiracją w wyborze kariery zawodowej.

„To właśnie obserwowałem każdego dnia dorastając i wciąż mnie fascynuje. Stąd czerpię inspirację.”

Joann twierdzi, że bez fryzury i makijażu nie jest sobą.

Zobacz transformację Joann na wideo poniżej. Zgadzasz się, że każda kobieta powinna dążyć do tego, aby czuć się komfortowo we własnym ciele? Udostępnij ten artykuł, jeśli jesteś pod wrażeniem umiejętności Joann!