in ,

Kobieta znalazła na plaży dziwną bryłę. Gdy pokazała ją sąsiadom, na jaw wyszła szokująca prawda.

Pewna Tajlandka miała naprawdę dużo szczęścia. Spacerowała po plaży, gdy nagle jej oczom ukazała się niespotykana, wielka „bryła”. Szybko okazało się, że jest to wydzielina wieloryba warta ogromne pieniądze.

Niesamowite znalezisko

Siriporn Niamrin z Tajlandii chciała się nieco zrelaksować i pobyć z naturą, więc uznała, że spacer po plaży będzie idealnym pomysłem. Nie spodziewała się jednak, że natknie się na bryłę przypominają kamień, która jest warta fortunę. Kobieta nie wiedziała, z czym ma do czynienia, ale coś kazało jej zabrać to ze sobą do domu. Wyszło na jaw, że to drogocenna ambra.

49-latka znalazła bryłę około 500 m od swojego domu. Nie miała pojęcia, co to jest, ale liczyła na to, że coś, co można sprzedać. Nie pomyliła się – 7-kilowe znalezisko o zapachu ryby było naprawdę dużo warte.

Kobieta uznała, że zapyta sąsiadów, co tak naprawdę znalazła. Znajomi byli w szoku, widząc drogocenną wydzielinę wieloryba.

Aby się upewnić, czy to na pewno to, sąsiedzi zdecydowali, że przyłożą do niej otwarty płomień. Substancja topiła się, gdy miała kontakt z ogniem, a stwardniała, gdy temperatura spadła. Miała również rybi zapach. Nie było wątpliwości co do tego, że Siriporn przyniosła do domu 7-kilową ambrę.

„Czuję się szczęśliwa, że znalazłam tak duży kawałek. Mam nadzieję, że przyniesie mi to duże pieniądze” – oznajmiła Niamrin.

Tajlandka znalazła ambrę, która może być warta około 186 500 funtów. Ambra jest cenionym składnikiem perfum, więc bardzo możliwe, że eksperci odkupią od kobiety znalezioną bryłę!