fot. youtube/Serge Belleau
in

Ułożył w rzędach 66.000 kubków z wodą. Gdy kamera się oddala, widok zapiera dech w piersiach!

Co jakiś czas pojawiają się artyści, którzy mają pomysły nie z tej ziemi, dzięki którym zabierają sztukę na kompletnie inny wymiar, tworząc pracę nie do pomyślenia!

Gdyby ktoś zapytał mnie, co mogę zrobić z 66.000 szklankami wody w przeciągu paru dni, nigdy nie wymyśliłabym coś tak wspaniałego, jak to. Artysta Serge Belo z pomocą swojej grupy, wypełnił deszczówką 66 tysięcy kubków i uzupełnił je barwnikiem spożywczym, aby stworzyć ogromny projekt, który jest hipnotyzujący. Stworzyli największą na świecie artystyczną mozaikę wody. Kiedy zobaczysz efekt końcowy, będziesz w szoku!

Projekt niesie ze sobą niezwykłe przesłanie i ma na celu podniesienie świadomości opinii publicznej na temat globalnego kryzysu czystej wody. Artysta chciał pokazać poziomy zanieczyszczeń znajdujących się w wodzie na całym świecie za pośrednictwem zabarwienia deszczówki.