fot. Youtube/ MAKEOVERGUY
in

66-letnia wdowa miała dość swojej fryzury – Stylista sprawił, że wygląda teraz o 20 lat młodziej!

Nasz wygląd zmienia się z wiekiem, ale są pewne sposoby aby poprawić wszelkie niedoskonałości.

Może się okazać, że wystarczy zmienić fryzurę lub po prostu zrobić odpowiedni makijaż.
Marci Frank miała dość swoich włosów, ale nie miała pojęcia, jak zmienić swoją fryzurę. 66-latka w 2015 roku straciła męża i załamała się po tym wydarzeniu. Chwilę trwało, zanim doszła do siebie. A gdy już pogodziła się ze stratą, postanowiła wybrać się do sławnego stylisty, a po wszystkim nie była w stanie poznać się w lustrze.

Wygląda teraz zupełnie inaczej. Jakby była 20 lat młodsza!
Kobieta farbowała co jakiś czas swoje włosy na ciemny kolor, ale wyjaśniła, że chciałaby jakimś sposobem wrócić do swojego naturalnego koloru – siwego.

Jeden z najsławniejszych stylistów Christopher Hopkins, zmienił kobietę nie do poznania.
Marci patrząc w lustro ma ciarki z wrażenia. Zszokowana powiedziała „Mam 66 lat i nigdy wcześniej nie farbowałam się na taki kolor.”

Na poniższym filmiku możecie zobaczyć tę wspaniałą przemianę.