in

61-letni trener piłki nożnej w spódnicy i szpilkach? „Jestem zwykłym żonatym facetem”.

Z pewnością duża część panów uwielbia, kiedy kobiety zakładają szpilki. Jest jednak pewien mężczyzna, który sam uwielbia w nich chodzić. Internauci przecierają oczy ze zdumienia. Te zdjęcia po prostu trzeba zobaczyć!

61-letni Mark uwielbia szpilki i spódnice. Jego stylizacje w momencie podbiły media społecznościowe. Sam mówi o sobie, że jest tylko „zwykłym żonatym facetem”. Ma czterech wnuków i na co dzień pracuje jako trener miejscowej drużyny piłkarskiej.

61-latek w szpilkach i spódnicy

Mark Bryan z Teksasu znalazł idealny sposób na to, jak zostać gwiazdą Internetu po sześćdziesiątce. Mężczyzna podkreśla jednocześnie, że wcale nie chodziło o to, żeby zostać popularnym. To stało się po prostu, przy okazji.

Zakłada szpilki od chwili, gdy spotkał wyższą od siebie kobietę. Było to… 40 lat temu! Niedługo potem do stylizacji w szpilkach doszły także spódnice. Mark, ubierając się, nie lubi nudy. Od pasa w górę zawsze wygląda jak prawdziwy mężczyzna, a od pasa w dół chce być „obojętny płciowo”.

Mężczyzna wcale nie poczuł się kobietą. Nie uważa się za osobę niebinarną. Po prostu któregoś dnia uznał, że jako facet też może nosić szpilki i spódnice.

„Jestem zwykłym żonatym facetem, który uwielbia Porsche, piękne kobiety i noszenie szpilek i spódnic” – tłumaczył Mark w rozmowie z magazynem „Interview Mag”.

61-latek, kiedy poznał swoją obecną żonę, miał już w szafie mnóstwo spódnic i szpilek. Kobiecie to jednak nie przeszkadzało. Do czasu, aż mężczyzna stał się popularny na Instagramie.

Mężczyzna jest z Teksasu, ale obecnie mieszka w Niemczech. Jest inżynierem robotyki i trenerem lokalnego zespołu piłki nożnej. Ludzie często śmieją się z tego, jak się ubiera, ale mężczyzna nie zamierza się tym przejmować. Chce czuć się ze sobą dobrze.

„Jestem w wieku, w którym nie obchodzi mnie, co inni ludzie o mnie myślą. Albo mnie lubią, albo mnie nie lubią. […] Ubieram się tak nie po to, aby być seksownym. Chcę raczej ubierać się tak, jak ubierałaby się kobieta u władzy” – podkreślił w wywiadzie.

Warto zaznaczyć, że 61-latek wziął nawet udział w pokazie mody jesień/zima 2021 Maritne Rose.

Mark ma 61 lat, ale pokazuje, że można robić to, co się chce niezależnie od wieku. Apeluje do młodych ludzi, aby nie bali się tego, jacy są naprawdę i nie patrzyli na to, co sądzi o nich reszta.

Źródła: kobieta.wp.pl, www.styl.pl, www.ofeminin.pl, Miniatura, Fotografie: Instagram/markbryan911,