in

Usłyszała, że jest za stara, by ubierać się jak nastolatka. Reakcja 50-latki zamknęła usta hejterom

50-letnia Lonnie Pike prowadzi swój kanał na TikToku oraz instagramie. W każdy możliwy sposób udowadnia, że ​​kocha życie i nie zamierza umęczać swojej starości w bujanym fotelu z robótkami na drutach. A kiedy jacyś złośliwi krytycy oskarżyli ją, że stara babcia nie powinna ubierać się jak nastolatka, Lonnie opublikowała odpowiedź wideo, która zebrała ponad 3 miliony polubień!

Kanał instagram Lonnie Pike nazywa się grayhairandtattoos czyli „Siwe włosy i tatuaże”. 50-latka uzbierałą już 90 tysięcy fanów!

Na co dzień wygląda mniej więcej tak:

Lonnie ostatnio dostała wiele przykrych komentarzy. Ludzie twierdzą, że jest za stara, by ubierać się jak nastolatka.

50-latka nie mogła tego tak zostawić. Postanowiła odpowiedzieć swoim hejterom.

„Otrzymuję wiele pozytywnych opinii od ludzi, którzy doceniają to, że nie boję się pokazać światu, kim jestem.”

„Byłam w złym małżeństwie. W wieku 30 lat zrobiłam sobie swój pierwszy tatuaż, drut kolczasty na kostce, ponieważ czułam się uwięziony i bezradna. To był początek mojej podróży w kierunku uwolnienia swojego ja i bycia tym, kim chcę.”

„Chciałabym pokazać ludziom, że można być sobą, nie bojąc się tego, co inni pomyślą.”

„Nigdy nie jest za późno na nowy tatuaż. Nigdy nie jest za późno na wyrażanie siebie. Nigdy nie jest za późno, by robić to, co chciałbyś robić, co uczyni Cię szczęśliwym.”

„Nie daję nikomu prawa do negatywnego traktowania mnie w żadnej dziedzinie mojego życia. Moje życie jest moim wszechświatem i krytyka jest niedozwolona!”

A Wy co sądzicie o jej wypowiedzi? Dajcie znać w sekcji komentarzy na Facebooku.

Fotografie: instagram.com/grayhairandtattoos