in

3-letni chłopiec wypadł z piątego piętra. Wstrząsające nagranie obiegło całą sieć.

W ostatnim czasie w dzielnicy Bronx w Nowym Jorku doszło do czegoś, co mrozi krew w żyłach. 3-letni chłopiec wypadł z okna na piątym piętrze. Miała opiekować się nim siostra i ciocia. Całe szczęście, chłopiec przeżył – wszystko dzięki markizie w oknie, która zamortyzowała upadek.

Do sieci trafiło nagranie – tylko dla ludzi o mocnych nerwach!

Dziecko cudem przeżyło

Zabawa szybko może przerodzić się w prawdziwy dramat, dlatego tak ważne jest, aby nie spuszczać małego dziecka z oka. Przekonała się o tym siostra i ciocia chłopca z zespołem Downa, który wypadł z okna na 5. piętrze. Dziecko wychyliło się i nie mogło już złapać równowagi.

Nagranie z tego zajścia możemy znaleźć na YouTube. Zostało ono opublikowane przez użytkownika U.S & U.K Updates.

Jose upadł na chodnik i zaczął krzyczeć. Nie miał pojęcia, co się stało. Po chwili dostrzegła go pewna kobieta.

Dzięki markizie okiennej dziecku udało się przeżyć. 3-latek ma złamaną nogę i doznał obrażeń w okolicach żeber. Natychmiast zawieziono go do szpitala.

Tam okazało się, że kość udowa jest uszkodzona i trzeba będzie przeprowadzić operację. Lekarze są zdania, że po miesiącu dziecko będzie w pełni sprawne i wróci do dawnej formy.

Ciocia i siostra mają ogromne poczucie winy. Zdają sobie sprawę z tego, że gdyby poświęciły chłopcu więcej uwagi, nie doszłoby do czegoś takiego.

„Siedziałam przy stole i jadłam, ciocia zrobiła mi lunch, byli ze mną dwaj moi przyjaciele. Nagle Jose wszedł do sypialni, podszedł do łóżka i zaczął brać z niego różne rzeczy. A potem nagle wypadł przez okno” – zdradza Mia Jimenez.

Ciotka Rosmary Santelises, rozmawiając z mediami, przekonywała, że zawsze robiła wszystko, co w jej mocy, aby dziecko pod jej opieką było bezpieczne. W tym wypadku liczyły się jednak sekundy.

Nie ma wątpliwości co do tego, że o podobne historie nietrudno, dlatego tak ważne jest, aby rodzice odpowiednio zabezpieczali lokale mieszkalne.

Podziel się tą wstrząsającą historią z innymi!

Źródło: Onet.pl