in

3-letnia dziewczynka umiera w ramionach rodziców – To zdjęcie złamało serca ludzi na całym świecie.

Zoey Catherine Daggett, miała pięć lat, gdy zmarła w środę 4 lipca 2018 r na nowotwór mózgu.

Kiedy Zoey miała zaledwie 3 latka jej rodzice zaczęli odliczać każdy dzień.

„Mieliśmy dwa lata by się przygotować, ale nie ma takiego czasu, który by na to wystarczył” – mówi Casey Daggett.

Wszystko zaczęło się 2 lata temu. Zoey, mały wulkan energii, nagle zaczęła zasypiać na przykład podczas zabawy. Potem przewróciła się bez powodu i miała zawroty głowy. Potem przez kilka dni miała kłopot z chodzeniem.

A potem była straszna diagnoza – nieoperowalny nowotwór mózgu.

Dziewczynka przeszła agresywną chemioterapię, immunoterapię i radioterapię, ale nadzieje gasły, choroba wygrywała, aż w końcu pozostało im czekać na jej śmierć.

Tego dnia rodzice wiedzieli, że zbliża się koniec. Spędzali czas jak tego chciała Zoey w chwilach przytomności. Czytali jej, włączali piosenki, które kochała i obejrzeli ulubiony film „Harry Potter”. Gdy tulili córeczkę, pielęgniarka zrobiła im zdjęcie. Ostatnie wspólne zdjęcie…

„Widziałam kilka rodzin, które dzielą się intymnymi chwilami i z początku nie chciałam tego zdjęcia udostępniać. Ale potem pomyślałam, że chcę mieć takie zdjęcie. Chce je móc zapamiętać na zawsze” wyznała Casey.

Zdjęcie pokazuje ogrom bólu, cierpienia i bezradności wobec nieuniknionego, wobec najgorszego co może spotkać rodzica…